خانم بازیگر: هر بار نام مادر می‌آید یاد مادرم می‌افتم

کد خبر: 791688

بازیگر فیلم "سگ های پوشالی" گفت: متاسفانه من مادرم را به دلیل بیماری سرطان از دست دادم. ده سال از فوت مادرم می گذرد اما لحظه ای نیست که چهره مهربانش از جلوی چشمم کنار برود.

خانم بازیگر: هر بار نام مادر می‌آید یاد مادرم می‌افتم

خبرگزاری میزان: بازیگر فیلم "سگ های پوشالی" گفت: متاسفانه من مادرم را به دلیل بیماری سرطان از دست دادم. ده سال از فوت مادرم می گذرد اما لحظه ای نیست که چهره مهربانش از جلوی چشمم کنار برود.

با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و فرارسیدن روز مادر و روز زن گفت: روز مادر روز بسیار ویژه ای است و قطعاً مادر بودن احساس بسیار خوبی است اما وقتی اسم مادر می آید بیش از خودم به یاد مادرم می افتم.

وی با اشاره به از دست دادن مادر خود افزود: متاسفانه من مادرم را به دلیل بیماری سرطان از دست دادم. ده سال از فوت مادرم می گذرد اما لحظه ای نیست که چهره مهربانش از جلوی چشمم کنار برود.

بازیگر فیلم "سگ های پوشالی" روح مادر را روحی بزرگ و وسیع خواند و ادامه داد: مادر از وجود هیچ فرزندی جدا شدنی نیست زیرا ما از بطن مادرانمان به وجود می آییم. ما همیشه از لحاظ روحی و فکری به مادرانمان وابسته هستیم.

وی مادران را بهترین الگوی فرزندان خواند و اذعان کرد: من هر کاری که قصد دارم آن را انجام بدهم به یاد مادرم می افتم و می گویم اگر او بود در این لحظه چه واکنشی نشان می داد. مادر من زن بسیار دوست داشتنی بود و حتی یکبار نماز و روزه اش قضا نمی شد.

بینا با اشاره به خریدن هدیه در روز مادر برای مادرش خاطرنشان کرد: من به همراه خواهرانم همیشه در کنار هم برای مادر هدیه می گرفتیم. معمولاً انگشتر، گردنبند و یا بلیت مسافرت برای مادرمان می خریدم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها