واکنش انجمن روزنامه‌نگاران به مجروحیت خبرنگار ایرانی

کد خبر: 808720

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران گفت که این انجمن اعتراض مکتوب خود به رفتار پلیس فرانسه را به سفارت این کشور اعلام خواهد کرد.

واکنش انجمن روزنامه‌نگاران به مجروحیت خبرنگار ایرانی
خبرگزاری تسنیم: رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران گفت که این انجمن اعتراض مکتوب خود به رفتار پلیس فرانسه را به سفارت این کشور اعلام خواهد کرد.
محمدمهدی دانی رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت خبرنگار و تصویربردار مجروح صداوسیما در پاریس، گفت: متأسفانه پلیس فرانسه در اقدامی غیرانسانی، خبرنگار و تصویربردار ایرانی را همراه با دیگر معترضان فرانسوی مورد ضربه قرار داده است که ما اعتراض خود را به‌صورت مکتوب به سفارت فرانسه در تهران اعلام خواهیم کرد. وی با بیان اینکه، فرانسه نباید سرکوب خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای را بر پاسخ به حقوق مردم معترض خود ترجیح بدهد، گفت: ما به عنوان انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران اقدام پلیس فرانسه را محکوم و از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم نسبت به رفتار‌های غیرانسانی دولت و پلیس فرانسه سکوت نکند چراکه برخورد خشونت‌آمیز با معترضان و خبرنگاران به‌هیچ‌عنوان قابل‌قبول نیست. پلیس فرانسه به جای پاسخ به معترضان از خبرنگاران به دلیل انعکاس اعتراضات مردمی انتقام می‌گیرید. وی با بیان اینکه، فرانسه فعالیت آزاد خبرنگاران را نقض و به حقوق خبرنگاران بار‌ها تعرض کرده است، تصریح کرد: بنده بعدازاین اتفاق، با آقای شهسوار حسینی تماس گرفته و جویای حال ایشان شدم؛ الحمدالله وضعیت جسمی ایشان و تصویربردار صداوسیما رو بهبودی است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها