سیستم سینما را به هم ریخته اند

کد خبر: 812425

دفترهایی که اخیرا فیلم‌سازی را شروع کرده‌اند و پشتوانه دولتی دارند سیستم سینما را به‌نوعی به‌هم ریخته‌اند، با قیمت‌های عجیبی قرارداد می‌بندند و انگار به‌نوعی آدم‌ها را می‌خرند.

سیستم سینما را به هم ریخته اند

سرویس فرهنگی فردا؛ روزنامه شرق: تهمینه میلانی در حاشیه افتتاح یک آموزشگاه سینمایی درباره ساخت تازه‌ترین اثر سینمایی‌اش گفت: «پروانه ساخت فیلم «پازل» را دریافت کرده‌ام، اما حقیقتا نمی‌دانم چه پیش خواهد آمد و زمان دقیقی برای کلید‌زدن کار مشخص نیست».

تهمینه میلانی: سیستم سینما را به هم ریخته اند

او ادامه داد: «دفترهایی که اخیرا فیلم‌سازی را شروع کرده‌اند و پشتوانه دولتی دارند سیستم سینما را به‌نوعی به‌هم ریخته‌اند، با قیمت‌های عجیبی قرارداد می‌بندند و انگار به‌نوعی آدم‌ها را می‌خرند و قیمت‌ها را به‌طور مصنوعی بالا می‌برند و شاید هدف این است که از این طریق سینمای بخش خصوصی و مستقل از بین برود».

میلانی که معمولا در رویدادهای هنری مرتبط با عکس حضور دارد، درباره اهمیت عکس در آثار سینمایی گفت: «به نظرم عکس، به‌ویژه در فیلم سینمایی جایگاه مهمی دارد، چراکه اولین چیزی است که تماشاچی می‌بیند و هر‌چه عکس‌ها جذاب‌تر و رازآمیز‌تر باشند و سؤال ایجاد کنند به جذب مخاطب کمک خواهد کرد. به همین دلیل من در تمام فیلم‌هایم از عکاس حرفه‌ای استفاده می‌کنم، درحالی‌که متأسفانه خیلی‌ها فکر می‌کنند عکاس در پروژه‌ها چیز مهمی نیست».

تهمینه میلانی: سیستم سینما را به هم ریخته اند

«ملی و راه‌های نرفته اش» آخرین فیلم تهمینه میلانی که در ادامه فیلم‌های قبلی او درباره خشونت علیه زنان ساخته شده بود در اکران سال گذشته در رده ۲۲ فروش سالانه قرار گرفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها