انتقاد تند پرویز پرستویی از مهران مدیری

کد خبر: 820343

آقای مهران مدیری در برنامه خودشان از مهمانان می‌پرسند عاشق شده‌اید یا نه؟ سئوال من از او این است که آیا می دانست ناصر ملک مطیعی به دلیل عشقی که به مردم داشت به برنامه او رفته بود؟ چرا برنامه او پخش نشد؟ مگر این طور بوده که آقای ملک مطیعی برای آمدن به صدا و سیما التماس کرده باشد؟ اینکه می گویید از بالا به ما دستور داده اند یعنی چه؟ آن بالا کیست که چنین دستوری داده باشد؟

انتقاد تند پرویز پرستویی از مهران مدیری

سرویس فرهنگی فردا: مراسم تشییع پیکر ناصر ملک‌مطیعی از ساختمان شماره ۲ خانه سینما با حضور چهره‌های سرشناس آغاز شد. پرویز پرستویی در این مراسم سخنرانی کوتاهی داشت. او در انتقاد از رفتار صدا و سیما با ملک‌مطیعی گفت:‌ «چرا پس از ۴۰ سال از ناصر ملک‌مطیعی خواستید به تلویزیون بیاید و اینگونه با او رفتار کردید؟ در ساعات گذشته صدا و سیما یادش افتاده از ناصرخان بگوید، درست پس از مرگش.»

انتقاد تند پرویز پرستویی از مهران مدیری

پرستویی با انتقاد از مهران مدیری گفت: «آقای مهران مدیری در برنامه خودشان از مهمانان می‌پرسند عاشق شده‌اید یا نه؟ سئوال من از او این است که آیا می دانست ناصر ملک مطیعی به دلیل عشقی که به مردم داشت به برنامه او رفته بود؟ چرا برنامه او پخش نشد؟ مگر این طور بوده که آقای ملک مطیعی برای آمدن به صدا و سیما التماس کرده باشد؟ اینکه می گویید از بالا به ما دستور داده اند یعنی چه؟ آن بالا کیست که چنین دستوری داده باشد؟ اگر دیشب امکان داشت که ناصر را از تلویزیون پخش کنند در همه این سال‌ها هم می‌شد که تصویر او پخش شود.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها