۲۲ فیلم سینمایی در تعطیلات آخر هفته تلویزیون

کد خبر: 822372

تلویزیون برای آخر هفته مخاطبان خود فیلم‌های سینمایی متنوعی همچون «اسنودن»، «بی پولی» و انیمیشن «خرگوش کیک پز» را در نظر گرفته است.

۲۲ فیلم سینمایی در تعطیلات آخر هفته تلویزیون

خبرگزاری تسنیم: تلویزیون برای آخر هفته مخاطبان خود فیلم‌های سینمایی متنوعی همچون «اسنودن»، «بی پولی» و انیمیشن «خرگوش کیک پز» را در نظر گرفته است.

سیمای جمهوری اسلامی ایران برای کنداکتور آخر هفته خود ۲۰ فیلم سینمایی و دو انیمیشن را در نظر گرفته است که از ساعات اولیه روز پنجشنبه تا پایان روز جمعه از شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش خواهد شد.

شبکه یک سیما

شبکه یک این هفته با یک فیلم سینمایی از مخاطبان خود میزبانی می‌کند. فیلم سینمایی «عبور» ساعت ۱۶ روز جمعه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

شبکه دوم سیما

شبکه دو در کنداکتور صبحگاهی خود برای روز‌های پنجشنبه و جمعه دو فیلم سینمایی «بهترین همسایه دنیا» و «صدای پای من» را اختصاص داده است.

فیلم سینمایی «بهترین همسایه دنیا» داستان پلیسی است که همراه با خانواده خود به محله جدیدی نقل مکان می‌کند و خیلی زود وارد ماجرا‌های جالبی می‌شود. این فیلم پنجشنبه ساعت ۸ صبح از شبکه دو پخش خواهد شد. در این فیلم امیر حسین صدیق، حسن شکوهی و روشنک عجمیان به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم سینمایی «صدای پای من» نیز روز جمعه ساعت ۸ صبح از این شبکه پخش خواهد شد.

شبکه سوم سیما

فیلم سینمایی «بی نظم منظم» پنجشنبه ۱۰ خرداد، ساعت ۱۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این فیلم محصول ۱۹۶۴ آمریکا با ژانر کمدی- احساسی است که جری لوئیس، گلندا فارل و سوزان اُلیور در آن بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «اسنودن» نیز روز پنجشنبه ساعت ۲۳:۴۵ از این شبکه پخش خواهد شد. داستان این فیلم ماجرا‌های ادوارد اسنودن، افشاگر برنامه‌های جاسوسی سایبری آمریکا می‌باشد که به کارگردانی الیور استون محصول مشترک فرانسه، آلمان و آمریکا است.

شبکه سه سیما برای روز جمعه نیز ساعت ۱۰:۴۵ فیلم سینمایی «یاسین» را روی آنتن خواهد برد. داستان این فیلم درباره یاسین پسر نوجوانی است که با وجود داشتن سن کم، با صوت بسیار زیبا قرآن را تلاوت کرده و همچنین به مفاهیم قرآنی و تفسیری نیز تسلط نسبی دارد.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «وقتی تو خواب بودی»، با بازی ساندرا بولاک، بیل پولمن، پیتر گلگر، پیتر بویل، گلینیس جونز و جک واردن، پنجشنبه ساعت ۲۱ از شبکه چهار پخش خواهد شد. این فیلم روز جمعه ساعت ۹ صبح بازپخش می‌شود. فیلم سینمایی «درخواست نهایی» به کارگردانی «جی سی چاندور»، نیز روز جمعه ساعت ۲۱ از این شبکه پخش خواهد شد.

داستان فیلم در مورد شرایط بد مالی یک شرکت در «وال استریت» است که مدیران رده بالای شرکت تصمیم می‌گیرند تا بدون اطلاع کارمندان خود، سهام شرکت را بفروشند. در فیلم سینمایی «درخواست نهایی»؛ «زاچاری کونیتو» و «استنلی توچی» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه پنج

شبکه پنج با سه فیلم سینمایی به استقبال آخر هفته می‌رود.

فیلم سینمایی «مجردها» روز پنجشنبه ساعت ۰۰:۵۱ بامداد، از این شبکه پخش خواهد شد. مجرد‌ها داستان سه جوان (منوچهر، شاهکار و امیرحسین) است که برای رسیدن به آرزوهایشان تصمیم می‌گیرند برای کار به یکی از کشور‌های حوزه خلیج فارس بروند، اما با دزدیده شدن پول‌هایشان زندگی آن‌ها تغییر می‌کند.

فیلم سینمایی «بی پولی» نیز برای روز جمعه ساعت ۰۰:۴۱ بامداد از این شبکه پخش خواهد شد. داستان این فیلم درباره زوجی جوان است که درگیر یک دوره بیکاری و بی‌پولی می‌شوند و سعی در حل مشکلات دارند، اما تلاش آن‌ها اوضاع را پیچیده‌تر می‌کند.

«عملیات میلان» عنوان دیگر فیلمی است که روز جمعه ساعت ۱۵ از این شبکه پخش می‌شود. این فیلم با موضوع کمدی و ژانری حادثه ای، محصول ۲۰۱۶ دو کشور چین و هنک کنگ است.

شبکه پویا و نهال

تلویزیون برای کودکان و علاقه‌مندان به انیمشین و ژانر کودک نیز برای آخر هفته یک انیمیشن جذاب در نظر گرفته است. انیمیشن «خرگوش کیک پز» که جمعه ظهر ساعت ۱۴ از شبکه پویا و نهال پخش خواهد شد.

شبکه امید

شبکه امید این هفته با سه فیلم میزبان مخاطبان خود خواهد بود. فیلم‌های سینمایی «درست شبیه پدرم»، انیمیشن «مدرسه خرگوش ها» و «مزرعه کودکی»

فیلم سینمایی «درست شبیه پدرم» داستان پسر دوازده ساله‌ای است که به دلیل ساده بودن و جثه کوچکش از طرف بچه‌های بزرگتر مدرسه اذیت شده و مجبور است برای جلوگیری از کتک خوردن به آن‌ها باج بدهد. این فیلم پنجشنبه ساعت ۱۱:۳۰ از شبکه امید پخش می‌شود.

پخش انیمیشن «مدرسه خرگوش ها» نیز برای روز جمعه ساعت ۱۱:۳۰ در نظر گرفته شده است.

سینمایی «مزرعه کودکی» نیز ساعت ۱۸ روز جمعه از این شبکه پخش خواهد شد. این فیلم داستان پسر نوجوانی است که به واسطه مشکلاتی مجبور می‌شود مدتی نزد اقوامش در شمال زندگی کند. این سفر، پسر نوجوان را با راز‌های جدیدی از طبیعت و محیط زیست آشنا می‌سازد.

شبکه نمایش

شبکه نمایش نیز در کنداکتور شبانه آخر هفته خود فیلم‌های سینمایی زیر را قرار داده است:

پنجشنبه:

ساعت ۱۹: فیلم سینمایی «لاک پشت‌های نینجا»

ساعت ۲۱: فیلم سینمایی «روز یارگیری»

ساعت ۲۳: فیلم سینمایی «ماجراجویان»

جمعه:

ساعت ۱۹: فیلم سینمایی «لاک پشت‌های نینجا ۲»

ساعت ۲۱: فیلم سینمایی «مجرم»

ساعت ۲۳: فیلم سینمایی «معجزه در کوهستان»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها