مگر سینما گداخانه است؟ / به خاطر پول نباید هرکاری انجام داد

کد خبر: 823643

سینما اعتبار و فرهنگ دارد و برخوردهایی از نوع اقتصادی با مسائل فرهنگی از این نوع اصلا کار جالبی نیست. فکر می کنم تاچند وقت دیگر دوستان می توانند مراسم ترحیم و عملیات ژانگالور برگزار کنند، حتی بعضی از عروسی ها را هم می توانند در این مکان ها برگزار کنند!!!

مگر سینما گداخانه است؟ / به خاطر پول نباید هرکاری انجام داد

سرویس فرهنگی فردا؛ خبرگزاری صبا: غلامرضا موسوی تهیه کننده سینما که مدتی قبل به پخش فوتبال ها در سینماها واکنش تندی نشان داده بود، در ادامه این بحث که نصفی از سود فروش بلیت ها به تهیه کننده فیلم ها بازمی گردد، گفت: به زودی قرار است مراسم ترحیم هم در سینماها برگزار شود! مگر سینما گداخانه است؟ سینما اعتبار و فرهنگ دارد و برخوردهایی از نوع اقتصادی با مسائل فرهنگی از این نوع اصلا کار جالبی نیست. فکر می کنم تاچند وقت دیگر دوستان می توانند مراسم ترحیم و عملیات ژانگالور برگزار کنند، حتی بعضی از عروسی ها را هم می توانند در این مکان ها برگزار کنند!!!

مگر سینما گداخانه است؟ / به خاطر پول نباید هرکاری انجام داد
تهیه کننده فیلم های سینمایی «بغض»، «پارک وی» و «قرمز» در ادامه افزود: سالن سینما اعتبار و احترامی دارد، اساسا نمایش چیزی جز فیلم در آن معنایی ندارد. سینما در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد، خوشبختانه سالن ها بسیار سود آورهستند پس سالن ها نیاز به این نوع، سودآوری ندارند و این زیاده خواهی است. تهیه کنندگان و همکاران ما نباید با این کار موافق و نگران پول باشند. کسانی هم که این طرح را قراردادند، به نظر من دغدغه ای به نام سینما ندارند و دوست دارند با این نوع کارها خبرسازی کنند.با این کارها نباید اعتبار سالن سینما را مخدوش کرد.
موسوی در خصوص کمبود مخاطب فیلم ها در ایام جام جهانی توضیح داد: ممکن است در تمام این مراسم ۳فوتبال باعث شود کسی کمتر به سینما برود،نمایش فوتبال از قدیم برای استادیوم و قهوه خانه بوده است و من متعجبم چرا پلیس با این موضوع موافقت کرده است؟!سه سانس ممکن است ما با کمبود تماشاچی مواجه شیم که آن هم ۳بازی ایران است، باید تحمل کردو اعتبار و احترام سینما را خدشه دار نکرد.به خاطرپول نباید هرکاری را انجام داد.
او به برگزاری جلسه ای برای بررسی موضوع فوتبال اشاره کرد و افزود: ظاهرا در دفتر آقای داروغه زاده جلسه ای برای بررسی ابن موضوع برگزار می شود و امیدوارم با توجه به اینکه معاون سینمایی هم با این موضوع مخالف است این مسئله به زودی حل شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها