«هشت یار اوشن» با ۴۱ میلیون دلار در صدر ایستاد

کد خبر: 827865

فیلم «هشت یار اوشن» در اولین هفته اکران خود با فروش ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری در صدر پرفروش‌ترین فیلم‌های فهرست باکس‌آفیس در سینما‌های آمریکای شمالی ایستاد.

«هشت یار اوشن» با ۴۱ میلیون دلار در صدر ایستاد

خبرگزاری فارس: فیلم «هشت یار اوشن» در اولین هفته اکران خود با فروش ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری در صدر پرفروش‌ترین فیلم‌های فهرست باکس‌آفیس در سینما‌های آمریکای شمالی ایستاد.

به گزارش یونایتد پرس، فیلم «هشت یار اوشن» در اولین هفته اکران خود با فروش ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری در صدر پرفروش‌ترین فیلم‌های فهرست باکس‌آفیس در سینما‌های آمریکای شمالی ایستاد.

فیلم «سولو:داستان جنگ ستارگان» با ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار دومین فیلم پرفروش این هفته شد. «ددپول ۲» نیز با ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار در جایگاه سوم پرفروش‌های این هفته سینما در منطقه آمریکای شمالی شد.

فیلم‌های سینمایی «ارثی» با ۱۳ میلیون دلار، «انتقام‌جویان: نبرد ابدی» با ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار، «سرگردان» با ۵ میلیون دلار، «باشگاه کتاب» با ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار، «هتل آرتِمیس» با ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار، «به‌روز رسانی» با ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار و «زندگی حزب» با فروش ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار دلاری به ترتیب در جایگاه‌های چهارم تا دهم پرفروش‌ترین فیلم‌های فهرست باکس‌آفیس در سینما‌های آمریکای شمالی قرار دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها