توضیحات اشرف بروجردی درباره حضورش در کتابخانه ملی

کد خبر: 849335

رئیس کتابخانه ملی توضیحاتی پیرامون فعالیت‌های شبانه‌روزی در این کتابخانه ارائه کرد و گفت: بنده از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ شب مشغول به کار در کنار دیگر دوستانم هستم.

توضیحات اشرف بروجردی درباره حضورش در کتابخانه ملی

خبرگزاری فارس: اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، درباره خبر عدم حضورش طی دو ماه اخیر در کتابخانه ملی اظهار داشت: برخی سعی می‌کنند تلاش‌های دولت را تحت‌الشعاع قرار داده و از عدم استقرار دولت اخباری را منتشر کنند. در حالی که این اخبار سودی جز ناامید کردن جامعه نخواهد داشت.

وی در ادامه گفت: چه در حوزه فرهنگ و چه سیاست نیازمند تدبیر هستیم و از آنجا که کتابخانه ملی برای اصحاب علم و دانش مرجع شمرده می‌شود ما در پی آنیم که دانشمندان و صاحبان فکر را در کنار هم داشته باشیم و کتابخانه ملی را به عنوان خانه دوم خود بدانند و به همین دلیل برنامه‌های فرهنگی متنوعی تدارک دیده‌ایم.

بروجردی با تاکید بر اینکه در کنار این بزرگداشت‌ها، بزرگان علم به گپ و گفت: با یکدیگر می‌پردازند و آ‌نچه ماحصل این بحث‌های علمی است استخراج و پیاده‌سازی می‌شود تا در معرض دید و شنود عموم مردم قرار گیرد، گفت: این امور در کنار هم به کتابخانه ملی مرجعیت داده است.

رئیس کتابخانه ملی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن بیان اینکه در نشست مشترک با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، راهی را برای دسترسی همه مردم ایران به منابع غنی سازمان اسناد و کتابخانه ملی آغاز کرده‌ایم، ادامه داد: انشاالله خبر‌های خوشی در آینده برای پژوهشگران و اهل علم خواهیم داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه ما بطور متوسط روزانه ۱۵۰۰ مراجعه به سازمان داریم، تاکید کرد: در کنار این موارد ما بار خدمات‌رسانی به اصحاب علم و فرهنگ را برعهده داریم ضمن اینکه مسئول حفظ و نگهداری اسناد نیز هستیم. بنده نیز در کنار سایر همکارانم سعی در برطرف کردن مشکلات و خدمت دارم.

وی ضمن اشاره به خبری که روز گذشته پیرامون عدم حضورش در این کتابخانه منتشر شده بود، آن را نادرست دانست و با رد بیماری‌اش توضیح داد: من به یاد ندارم طی این سال‌ها به این میزان کار و فعالیت داشته باشم. بنده از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ شب مشغول به کار در کنار دیگر دوستانم هستم و سعی داریم بدین شکل قدمی در راه حل مشکلات برداریم.

بروجردی در بخش دیگری از سخنان خود به معاونت‌های این سازمان هم اشاره کرد وگفت: معاونت اسناد ملی این سازمان در حال حاضر توسط سرپرست اداره می‌شود، چرا که مدیر پیشین به دانشگاه تهران منتقل شده است و ما اکنون در مرحله استعلام برای نیروی جایگزین هستیم. معاون دیگر ما یعنی معاون منابع انسانی در حال فعالیت است و مشکلی در این راستا نداریم.

وی در پایان گفت: عده‌ای می‌خواهند نشان دهند دولت آقای روحانی بی‌ثبات است؛ در حالی که این مسئله صحت ندارد و چه در دولت و چه در سازمان اسناد و کتابخانه ملی همه در حال تلاش برای بهسازی امور هستیم.

انتهای پیام/

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها