نمایش «شاه دزد» در سینما‌های کشور

کد خبر: 850490

مدیر پخش فیلم‌های خارجی در سینما‌های ایران گفت: به زودی قرار است فیلم سینمایی «شاه دزد» محصول ۲۰۱۸ در سینما‌های کشور به نمایش در آید.

نمایش «شاه دزد» در سینما‌های کشور

خبرگزاری فارس: مدیر پخش فیلم‌های خارجی در سینما‌های ایران گفت: به زودی قرار است فیلم سینمایی «شاه دزد» محصول ۲۰۱۸ در سینما‌های کشور به نمایش در آید.

علی آشتیانی‌پور مدیر پخش فیلم‌های خارجی در سینما‌های ایران درباره تازه‌ترین جزئیات اکران فیلم خارجی در سینما‌های کشور گفت: به تازگی اکران فیلم خارجی در سینما‌های کشور وارد مرحله عملیاتی شده و اقبال آن روز به روز در حال افزایش است. اخیراً فیلم سینمایی «همه پول‌های جهان» محصول سال ۲۰۱۷ را اکران کردیم و به رغم اینکه اولین فیلم برنامه اکران فیلم خارجی بود، مخاطبان نسبتاً خوبی را جذب کرد.

وی درباره برنامه جدید سینما‌های کشور برای اکران فیلم خارجی، اعلام کرد: به زودی فیلم سینمایی «شاه دزد ۲۰۱۸» با اسم لاتین «The King of Thieves» که محصول سال ۲۰۱۸ انگلیس است، در سینما‌های کشور به نمایش در خواهد آمد. این فیلم، یک فیلم جنایی-اکشن است و به صورت دوبله نمایش داده می‌شود. اگر سینمای نسخه زیرنویس فارسی این فیلم را نیز برای اکران بخواهد، ما می‌توانیم این نسخه را در اختیارش قرار دهیم.

مدیر پخش فیلم‌های خارجی در سینما‌های ایران درباره سینما‌هایی که فیلم خارجی نمایش می‌دهند، اظهار کرد: پردیس‌های سینمایی کورش، باغ کتاب و مگامال از جمله سینما‌های هستند که طبق نظام‌نامه اکران سال ۹۷، بیش از ۷ سالن نمایش دارند و می‌توانند یک سالن خود را به طور کامل به نمایش فیلم خارجی اختصاص دهند. همچنین سینما‌های دیگر می‌توانند در قالب تک سانس این فیلم‌ها را نمایش دهند. به تازگی بسیاری از سینما‌های شهرستان درخواست نمایش فیلم خارجی در سالن‌های خود را داده‌اند که ما در حال بررسی این درخواست‌ها هستیم؛ بنابراین گزارش، اکران فیلم‌های خارجی در سینما‌های کشور به درخواست مخاطبان سینما و با پیگیری رسانه‌های کشور، در نظام‌نامه اکران سال ۹۷ به رسیمت شناخته شد. این طرح در راستای اعتلابخشی و بالا بردن سطح کیفیت آثار ایرانی است و هیچگونه لطمه‌ای به فیلم‌های ایرانی نخواهد زد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها