اکران فیلمی با بازی جواد عزتی بخاطر تورم شدید بازار!

کد خبر: 865751

با پایان مراحل فنی «دو طبقه روی پیلوت»، تازه ترین ساخته ابراهیم ابراهیمیان به تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح، این فیلم برای اکران عمومی آماده نمایش می‌شود.

اکران فیلمی با بازی جواد عزتی بخاطر تورم شدید بازار!

خبرگزاری ایسنا: با پایان مراحل فنی «دو طبقه روی پیلوت»، تازه ترین ساخته ابراهیم ابراهیمیان به تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح، این فیلم برای اکران عمومی آماده نمایش می‌شود.

‎ابراهیمیان درباره تصمیمش برای اکران فیلم‌اش بدون حضور در جشنواره‌ی فیلم فجر به ایسنا گفت: پیش از این تصمیم داشتیم فیلم را نخستین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی کنیم اما به دلیل نوسانات شدید ارزی و تورم عجیبی که در این مدت کوتاه در کشور ایجاد شده، سرمایه گذاران فیلم، برای جلوگیری از ضرر بیش‌تر اصرار به اکران فیلم دارند.

او ادامه داد: بنابراین ما به سرعت درخواست پروانه نمایش دادیم تا به زودی با دریافت آن، فیلم را اواسط پاییز اکران کنیم. از سوی دیگر به دلیل تولید فیلم جدیدم در پاییز به احتمال زیاد آن فیلم را در جشنواره رونمایی خواهیم کرد.

‎ابراهیمیان فیلم «دو طبقه روی پیلوت» را زمستان سال گذشته در تهران جلوی دوربین برد.

پیش از این تهیه کننده فیلم در گفتگویی اعلام کرده بود «دو طبقه روی پیلوت» به دلیل کارگردانی، فیلمنامه و بازی‌های متفاوت می‌تواند هم در جشنواره موفق باشد و هم در اکران مخاطبان را به سالن سینما بکشاند.

‎‏‎جوادعزتی، حمیدرضا آذرنگ، بهدخت ولیان و سعیدآقاخانی، بانیپال شومون، گیلدا ویشکی با حضور پریوش نظریه گروه بازیگران «دو طبقه روی پیلوت» را تشکیل می دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها