کشتار توسط قاتل اصلی هالیوود آغاز شد +عکس

کد خبر: 868072

فیلم سینمایی ترسناک "هالووین" به کارگردانی "دیوید گوردون گرین" اکران بین المللی خود در سینما‌های هالیوود را از ۱۹ اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی توسط یونیورسال استودیوز آغاز خواهد کرد.

کشتار توسط قاتل اصلی هالیوود آغاز شد +عکس
خبرگزاری میزان: فیلم سینمایی ترسناک "هالووین" به کارگردانی "دیوید گوردون گرین" اکران بین المللی خود در سینما‌های هالیوود را از ۱۹ اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی توسط یونیورسال استودیوز آغاز خواهد کرد. سه فیلمنامه نویس نگارش این فیلم در ژانر وحشت را بر عهده داشته اند. "جف فردلی"، "دنی مک‌براید" و "دیوید گوردون گرین" نگارش این فیلمنامه را بر پایه رمان "شخصیت‌ها" اثر "جان کارپنتر" به نگارش در آورده اند.
جیمی لی کرتیس، ویرجینیا گاردنر، جودی گریر، نیک کسل، ویل پاتون و عمر درسی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ترسناک هالووین به ایفای نقش پرداخته اند. گورودن گرین به تازگی اکران فیلم سینمایی "قوی تر" را پشت سر گذاشته است. این فیلم روایت امید و تلاش برای زندگی است. قوی‌تر بر اساس داستانی واقعی و زندگی جان بوفمن ورزشکار انگلیسی از که پس از قطع پایش به علت یک حادثه همچنان به ورزش ادامه داده و به الگویی ورزشی مبدل می‌شود.
جیک گالینهال، تاتیانا مازلانی، میراندا ریچاردسون، کلنسی براون وپتی اونیل و کیت فیتزجرارد از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم روایت بمب گذاری در پیست تورنومنت دو و میدانی بوستون سال ۲۰۱۳ را روایت می‌کند. در این اثر برخی از گمانه‌زنی‌ها مبنی بر عاملان این قضیه بازگو می‌شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها