بازیگر«تنگه ابوقریب»: هنوز خودم را بچه هیئتی می‌دانم

کد خبر: 872254

بازیگر فیلم سینمایی "تنگه ابوقریب" گفت: من بچه جوادیه هستم. از همان کودکی به هیئت رفته و خودم را بچه هیئتی می‌دانم. همچنان هم گاهی وقتی به خاطر درگیری در پروژه‌ها نمی‌توانم به هیئت بروم دوستا پیگیر حضور من هستند.

بازیگر«تنگه ابوقریب»: هنوز خودم را بچه هیئتی می‌دانم

خبرگزاری میزان: علی سلیمانی بازیگر فیلم سینمایی "تنگه ابوقریب" درخصوص فعالیت شخصی خود در فضای مجازی گفت: من هیچ صفحه شخصی و رسمی در فضای مجازی ندارم، زیرا این محیط را به هیچ وجه دوست ندارم. این فضا برای من هیچ تاثیری در روند کاری‌ام ندارد و هیچ وقت دوست ندارم وارد این فضا شوم.

وی درباره فعالیت‌های جاری خود در عرصه بازیگری اضافه کرد: در حال حاضر مشغول بازی در سریال "روزگاران خوب ما" به کارگردانی احمد کاوری هستم که در آن نقشی کاملاً متفاوت نسبت به آنچه تا به حال بازی کرده ام را ایفا می‌کنم.

بازیگر فیلم بی پولی با تاکید بر حضور بازیگران یکدست در سریال "روزگاران خوب ما" افزود: این سریال در شهر لاهیجان ساخته شده و از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت. این سریال بر اساس رمان مهاجران نوشته هاوارد فاست نوشته شده و از نظر من فضای بسیار جالبی دارد.

بازیگر فیلم "سفر به چزابه" با اشاره به موفقیت آثار بومی همچون "پس از باران" تاکید کرد: روزگاران خوب ما سریالی بومی است و به نظر من مخاطب خود را پیدا کرده و با استقبال خوبی مواجه می‌شود. مردم ما عاشق قصه هستند و این سریال به شدت قصه گو است. همین قصه گو بودن این سریال عاملی مهم در موفقیت این اثر خواهد بود.

بازیگر فیلم "سفر به چزابه" با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن عاشورای حسینی از ارادت قلبی خود به سیدالشهداء اشاره کرد و افزود: من بچه محله جوادیه هستم. از همان کودکی به هیئت رفته و خودم را بچه هیئتی می‌دانم. همچنان هم گاهی وقتی به خاطر درگیری در پروژه‌ها نمی‌توانم به هیئت بروم دوستانم پیگیر حضور من هستند.

سلیمانی با تاکید بر حضور همیشگی خود در مراسم‌های مذهبی خاطرنشان کرد: این را صادقانه می‌گویم که من با افتخار اعلام می‌کنم که عاشق امام حسین (ع) بوده و به هیئت می‌روم و اتفاقاً در هیئتمان و برگزاری مراسم عاشورا تاثیر عمده دارم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها