اولین تجربه کارگردانی بازیگر «خنده بازار» +تصاویر

کد خبر: 873781

سریال جدید تلویزیون در گونه‌ای اجتماعی با موقعیت‌های کمدی، «خونه یکی» نام دارد که به کارگردانی حامد تهرانی علوی در میدان قیام برای تولید ۱۳ قسمت، کلید خورد.

اولین تجربه کارگردانی بازیگر «خنده بازار» +تصاویر

باشگاه خبرنگاران پویا: «خونه یکی» عنوان سریال تلویزیونی جدیدی به کارگردانی حامد تهرانی علوی و تهیه‌کنندگی روشان امیری و سیاوش امین‌پور است که داستان چهار خانواده را روایت می‌کند که در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

تصویربرداری این سریال هفته گذشته در لوکیشن خانه‌ای قدیمی حوالی میدان قیام در جنوب تهران آغاز شد. نیما شاهرخ شاهی، فریبا نادری، رامین ناصر نصیر، شهین تسلیمی، یزدان فتوحی، شهرزاد عبدالمجید، ایمان صفا، فاطمه شکری، مهران ضیغمی، کیمیا گیلانی، اردشیر کاظمی، سارا والیانی، پیمان کلانتری گروه بازیگران این اثر را تشکیل می‌دهند. همچنین مانی محمدپور، کسری حاجی قربانی، عسل شاپوری و سعیده سادات حسینی بازیگران کودک این سریال تلویزیونی هستند.

سریال «خونه یکی» در ۱۳ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای در گونه اجتماعی و با موقعیت‌های کمدی نخستین تجربه کارگردانی حامد تهرانی علوی تولید می‌شود که پیش از این به عنوان بازیگر در سریال‌های «خنده بازار»، «شکرآباد»، «دشت آزادگان» و... و به عنوان آهنگساز با فیلم‌های سینمایی «گاهی»، «شهر گمشده»، سریال «شکرآباد» و تله فیلم‌های متعددی همکاری کرده است.

مشاور رسانه‌ای این مجموعه تلویزیونی در گفتگویی به خبرنگار فرهنگی تسنیم، گفت: هنوز شبکه‌ای که قرار است این مجموعه تلویزیونی را روی آنتن ببرد قطعی نشده، اما احتمالاً بعد از محرم و صفر برای پخش آماده خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها