موج سواری سازندگان «۱۳ شمالی» با ادعای توقیف

کد خبر: 878819

سازندگان سریال شبکه نمایش خانگی در سومین تلاش برای ترند کردن این سریال، خبر توقیف این سریال را منتشر کرده‌اند.

موج سواری سازندگان «۱۳ شمالی» با ادعای توقیف

روزنامه خراسان: سازندگان سریال شبکه نمایش خانگی در سومین تلاش برای ترند کردن این سریال، خبر توقیف این سریال را منتشر کرده‌اند.

روز پنج شنبه روابط عمومی شرکت تصویر دنیای هنر پخش‌کننده «سیزده شمالی» در خبری که برای رسانه‌ها ارسال کرد، خبر از توقیف این سریال شبکه نمایش خانگی داد. در این خبر کوتاه از قول تهیه‌کننده این اثر آمده بود: ««۱۳ شمالی» توقیف شده و باید به ابهامات وزارت ارشاد پاسخ گو باشیم و پس از رفع ابهامات به وجود آمده، سریال مجدد پخش خواهد شد.» این در حالی است که شنیده‌های خراسان به نقل از منابع آگاه، حاکی از آن است که «۱۳ شمالی» توقیف نشده و انتشار این خبر، تنها برای آن است که سریال خود را بر سر زبان‌ها بیندازند. به گفته منابع آگاه، تهیه‌کننده سریال برای ارائه توضیحات برای پخش قسمت‌های بدون مجوز در شبکه‌های اجتماعی به وزارت ارشاد احضار شده، اما توقیف در کار نیست. این سومین تلاش سازندگان «۱۳ شمالی» برای داغ کردن سریال خود و رساندن آن به صدر خبرهاست.

سازندگان این سریال پیش از این یک بار در زمان بالا رفتن قیمت دی‌وی‌دی‌های شبکه نمایش خانگی، اعلام کردند که در اعتراض به قیمت‌های جدید، مخالفت عملی کرده‌اند و قسمت پنجم این مجموعه را موقتاً توزیع نخواهند کرد، ولی بعد از یکی دو هفته، بی‌سروصدا پخش سریال را با قیمت جدید ادامه دادند! در روز‌های اخیر هم با دعوت از مهدی طارمی فوتبالیست پرحاشیه سابق تیم پرسپولیس به پشت‌صحنه ضبط این سریال، سعی کردند حاشیه‌های جدیدی برای سریال خود بتراشند و آن را در شبکه‌های اجتماعی داغ کنند. گفته می‌شود مهدی طارمی در ماه‌های اخیر روابط نزدیکی با یک ستاره زن سینما دارد و تصاویری از آن‌ها در کنار یکدیگر در قطر منتشر شده است.

تولیدکنندگان «۱۳ شمالی» که در بازار با اقبال مواجه نشده‌اند، تلاش‌های مختلفی دارند تا سریال خود را بر سر زبان‌ها بیندازند و در این مسیر، فعلاً سه راه توقف نمایشی پخش، دعوت از فوتبالیست پرحاشیه و شایعه توقیف را آزموده‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها