خبرهای کوتاه رادیو و تلویزیون

کد خبر: 879121

شبکه شما با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌ ۱۴ ساعته‌ای روی آنتن می‌برد و برنامه «ما مردم» پرس‌تی‌وی نیز به برملا شدن سوء استفاده‌های جنسی مقامات ارشد آمریکا می‌پردازد.

خبرهای کوتاه رادیو و تلویزیون

خبرگزاری تسنیم: امروز رویدادهای مختلفی روی آنتن رادیو و تلویزیون می‌آید که در این بسته خبری مروری بر آن‌ها داریم:

تدارک شبکه شما در روز جهانی کودک

شبکه تلویزیونی شما به مناسبت روز جهانی کودک برنامه 14 ساعته‌ای را با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی آنتن می‌برد. در ویژه برنامه روز جهانی کودک در شبکه شما مجموعه‌ای از جدیدترین انیمیشن های ایرانی تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فیلم سینمایی، گزارش‌هایی از کودکان سراسر ایران و چند مستند مربوط به کودکان پخش خواهد شد. همچنین جمعی از کودکان موفق فعال در کانون پرورش فکری، مربیان مراکز تهران و شهرستان، برگزیدگان قصه‌گویی کانون و... در برنامه حضور خواهند داشت.

این برنامه از دوشنبه شانزدهم مهرماه همزمان با روز جهانی کودک از ساعت 10 صبح تا 12 شب از شبکه شما پخش می‌شود.

سردار رحیمی در هفته ناجا میهمان «تهران20» می‌شود

با شروع هفته نیروی انتظامی سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران روز چهاردهم مهرماه پیرامون عملکرد نیروی انتظامی بویژه در کلانشهر تهران و... برنامه «تهران20» به بررسی و گفتگو می‌نشیند. همچنین حامد رهنما دبیر هفته ملی کودک و مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته ملی کودک دومین مهمان برنامه خواهد بود. برنامه اجتماعی «تهران 20» شنبه، دوشنبه و چهارشنبه شب‌های هر هفته با اجرای بهروز تشکر و تهیه‌کنندگی مصطفی پورحامدی روی آنتن می‌رود.

مرور آثار بازیگر اخلاق گرا در شبکه نمایش

این هفته در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم‌هایی از "دنزل واشنگتن"، دربخش صحنه گران (مرور آثار)پخش می‌شوند. دنزل واشنگتن کارگردان و بازیگر اهل ایالات متحده آمریکا است. اولین نقش حرفه ای او در سال 1981 در فیلم کاغذ کاربن بود. دنزل در سال‌های ابتدایی دهه 90 در سه فیلم (اسپایک‌لی)حاضر شد. در کارنامه حرفه‌ای این بازیگر آثار شاخصی به چشم می‌‌خورد، از جمله (افتخار)، (مالکوم ایکس)، (پرونده پلیکان)، (کلکسیونراستخوان)، (جان‌کیو) و (آزادی فریاد.) شاید جالب باشد که بدانید "تام هنکس" که خودش از بزرگترین بازیگران معاصر است بعد از همکاری با واشنگتن در فیلم"فیلادلفیا" ، فروتنانه کار کردن با او را مثل رفتن به مدرسه سینما دانسته است.

در مجموع دنزل واشنگتن را می‌‌توان از فعال‌ترین بازیگران دهه 90 یاد کرد. او در آن دوران فعالیت‌های چشمگیری داشت که در طول این دهه در 22 فیلم نقش‌آفرینی کرد. وی نخستین سیاه پوست آمریکایی است که توانسته است هشت بار نامزد دریافت جایزه اسکار شود و تاکنون 2 جایزه آکادمی (اسکار) 3 جایزه گلدن‌گلوب به این هنر پیشه هزار چهره سینمایی هالیوود تعلق گرفته‌است.

او بعد از سیدنی پواتیه، دومین شخصیت برجسته و قابل توجه آمریکایی-آفریقایی‌ست که توانسته جایزه بهترین بازیگر آکادمی را به‌خاطر نقشش در فیلم روز تمرین (محصول 2001) به‌دست آورد. او یکی از هنرپیشه های مردم پسند و در عین حال اخلاق گرا است که بیشتر نقش هایش به دور از هرزگی و وقاحت های متداول سینمای غرب است.

" آنتوان فیشر "، " زنده باد مربی"، " مالکوم ایکس"، " جان کیو"، " مناظره "، " تغییر زندگی"و " مرد نفوذی" از جمله آثار مطرحی هستند که با بازی این بازیگر به ترتیب از شنبه چهاردهم تا جمعه بیستم مهرماه ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می شوند.

شبکه نمایش و پخش آثار منتخب سینمای اسپانیا در قالب سینمای ملل

شبکه نمایش این هفته در باکس سینمای ملل که به مرور گلچینی از سینمای کشورهای مختلف می پردازد، هفت اثر برگزیده از آثار سینمای اسپانیا در جدول پخش خود قرارداده که از شنبه چهاردهم مهرماه هرروز ساعت 19 از آنتن این شبکه پخش می‌شوند . عناوین این فیلمها شامل «صندوق 507»، «طبقه چهارم»، «مجهول»، «در میان گرگ‌ها»، «باند پیکاسو»، «هزار توی پَن» و «همراه مرموز» می‌باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها