نرگس آبیار با «نفس» به آی‌فیلم می‌رود

کد خبر: 892970

افسانه «جونگ میونگ» به زودی از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود، سینمایی این هفته آی‌فیلم «نفس» نرگس آبیار خواهد بود و فاز جدید سریال «بهترین سال‌های زندگی ما» هم با پایان یافتن فاز اول، تصویربرداری خودش را آغاز کرده است.

نرگس آبیار با «نفس» به آی‌فیلم می‌رود

خبرگزاری تسنیم: امروز رویداد‌های مختلفی روی آنتن رادیو و تلویزیون می‌آید که در این بسته خبری مروری بر آن‌ها داریم:

شنبه‌های انقلاب، همراه رادیو ایران

شنبه‌های انقلاب، جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب کبیر اسلامی است که هر شنبه با موضوعی خاص برگزار می‌شود. حاضرین در این مراسم هر یک به ارائه دیدگاه‌های خود در خصوص دستاورد‌های انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته می‌پردازند.

این جنبش مردمی برای نکوداشت، بزرگداشت و گرامیداشت چهل سالگی انقلاب کبیر اسلامی است و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که چهل شنبه اجرا شود.

آغاز به کار این ستاد مردمی در سی شنبه گذشته با حضور خانواده‌های شهدا، چهره‌های هنری و ورزشی، در منزل شهیدان خالقی‌پور برگزار شد.

به گفته گیتی محمدی، گزارشگر رادیو ایران در ستاد مردمی شنبه‌های انقلاب، شنبه بیست و ششم آبان‌ماه این نشست با موضوع سرود و موسیقی برگزار خواهد شد.

مدیر جشنواره و تبادلات برنامه‌ای معاونت امور استان‌ها منصوب شد

علی دارابی طی حکمی امیر خان محمدی را به عنوان مدیر جشنواره و تبادلات برنامه‌ای معاونت امور استان‌ها منصوب کرد. در حکم دارابی خطاب به خان محمدی آمده است: برنامه‌ریزی برای حضور به موقع و موثر تولیدات مراکز صدا و سیما در جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و بازار‌های داخلی و خارجی در صدر ماموریت‌های این مدیریت قرار دارد.

اتخاذ تمهیدات و بسترسازی مناسب و به کارگیری روش‌های کارشناسی به صورت مستمر و پویا برای برگزاری جشنواره‌های معاونت امور استان‌ها و نیز همکاری موثر با مراکز صدا و سیما و دیگر معاونت‌های سازمان به ویژه اداره کل امور بین‌الملل و و اداره کل تامین برنامه سیما به عنوان یک راهبرد کلی از دیگر تاکیدات دکتر دارابی در این حکم به شمار می‌روند.

پخش تله فیلم "قهرمان" از شبکه شما

تله فیلم «قهرمان» کاری از سیمای مرکز گیلان روز جمعه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش می‌شود. داستان این فیلم با محوریت زندگی سردار شهید «حسین املاکی» بر اساس وقایعی شکل می‌گیرد که برای سید صادق (قهرمان داستان) رخ می‌دهد. سید صادق از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و از همرزمان نزدیک به شهید املاکی است. او که در یکی از عملیات‌های دوران جنگ تحمیلی به شدت شیمیایی شده، هم‌اکنون زندگی ساده‌ای را در گوشه‌ای از طبیعت سرسبز گیلان سپری می‌کند و مهمترین دلخوشی‌اش ساعات خلوتی است که در دامن طبیعت به امور مربوط به استخر کوچک پرورش ماهی خود می‌پردازد. سید صادق پسر جوانی دارد که به تازگی با دختری نامزد کرده و قرار است به زودی ازدواج کنند. پسر به تحریک پدر همسر آینده خود، سید را تحت فشار قرار داده تا از امتیاز رزمنده بودنش برای توسعه کار او استفاده کند، اما. در این تله فیلم جمعی از هنرمندان ملی و استانی از جمله آقایان حسین معلومی، عباس قدیر بحری، فرهاد رحمان‌زاده، اکبر محبوبی‌فر، محمد محبوبی و خانم فرح روز دواتگر حضور دارند.

«شب روایت» به گفتگو با چهره ماندگار فلسفه می‌نشیند

برنامه زنده تلویزیونی «شب روایت» امشب، بیست و دوم آبان‌ماه با محوریت هم‌نشینی فلسفه و ادبیات، و در گفتگو با کریم مجتهدی روی آنتن می‌رود. برنامه ادبی «شب روایت» در ادامه پخش هفتگی خود امشب، سه‌شنبه به موضوع تلاقی ادبیات و فلسفه می‌پردازد و در این راستا نیز میزبان کریم مجتهدی، از چهره‌های شناخته شده فلسفه کشورمان خواهد بود.

گفتگوی مسعود دیانی، مجری برنامه با این فیلسوف و استاد باسابقه علمی دانشگاه تهران ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود. همچنین نقد مباحث ادبی، معرفی کتاب، خوانش داستان نویسندگان، و دیگر آیتم‌های مرتبط با حوزه ادبیات و تاریخ ادب کشورمان، بخش‌های مختلف این برنامه را به خود اختصاص می‌دهند.

«شب روایت» ویژه موضوعات و مباحث ادبیات ایران به تهیه‌کنندگی حسین شاه‌مرادی است که با سردبیری و اجرای حجت‌الاسلام مسعود دیانی سه‎شنبه‌شب‌ها به شکل زنده از ساعت ۲۳ به مدت ۷۵ دقیقه در کنداکتور پخش شبکه چهار سیما قرار می‌گیرد.

معارفه مدیران مرکز تولید و فنی و اداری و مالی و تقدیر از مدیران سیما

در آئین‌هایی مجزا مدیرکل اداری و مالی معاونت سیما تغییر و از مدیران بازنشسته تولید و فنی شبکه‌های یک و سه قدردانی شد. سیدمرتضی میرباقری در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اداری و مالی این معاونت با قدردانی از تلاش‌های غلامرضا مظاهری سکان مدیریت اداری و مالی سیما را به سید محمد اسلامی سپرد.

وی همچنین با قدردانی از تلاش‌های غلامرضا مظاهری در زمینه سیستم مالی و اداری معاونت سیما گفت: با توجه به گردش مالی بالا در معاونت سیما آقای مظاهری در دوره تصدی مسئولیتش با مصائب و مشکلات فراوانی روبه‌رو بود که با تدبیر و پشتکار بخوبی از عهده کار برآمد.

معاون سیما افزود: وظیفه اصلی و ذاتی سیما بیان مقاصد و معارف انقلاب اسلامی برای افکار عمومی و آماده کردن اذهان مخاطبان برای فراگیری آن است. امیدوارم شبکه‌های ملی که در جلب نظر مخاطبان حوزه پیشتاز رسانه ملی است در جذب حداکثری رضایت مردم که امری دشوار محسوب می‌شود، از سوی حوزه مالی سازمان پشتیبانی مطلوب شوند.

میرباقری ضمن قدردانی از زحمات آقای مظاهری در دوره مسئولیت، ابراز امیدواری کرد: آقای اسلامی، همچون مسئولیت قبلی خود در مالی شبکه دو، در مسئولیت جدید نیز کارنامه خوبی به جای بگذارد.

غلامرضا مظاهری با ارائه گزارشی از عملکرد دوره ٤ ساله خود در حوزه اداری مالی سیما از همکاران خود طلب حلالیت کرد.

سید محمود اسلامی مدیر کل اداری و مالی معاونت سیما نیز با قدردانی از حسن اعتماد معاونان سیما و منابع مالی و سرمایه انسانی از عزم خود برای تحقق اهداف سخن گفت.

در این جلسه شاکر طاهری ذیحساب و مدیر کل امور مالی، عباس مهدوی مهر مدیرکل بازرگانی و علی کلباسی رئیس مرکز سرمایه انسانی سازمان نیز حضور داشتند.

همچنین در مراسم دیگری با قدردانی از تلاش‌های غلامرضا حسین‌زاده و مهدی خاکی مدیران بازنشسته تولید و فنی شبکه‌های یک و سه؛ جواد اسناوندی و مهدی منفرد جای آن‌ها را گرفتند.

در ابتدای این مراسم مجید زین العابدین مدیر شبکه یک، مرکز تولید و فنی سیما را از حوزه‌های پیشرو در رسانه دانست و گفت: همکاران ما در این مرکز موضوعاتی را راهبری می‌کنند که برای نظام اسلامی جنبه حیثیتی دارد. به عنوان مثال در جریان پوشش تصویری فینال مسابقات آسیایی خوش درخشیدند.

وی تجهیزات و نیروی انسانی را دو بال پرواز رسانه توصیف کرد و افزود: در حوزه سرمایه انسانی صداوسیما از سازمان‌های پیشروست؛ و با وجود مدیران و همکاران جهادی، بی ادعا و بدون تبرج مرکز تولید و فنی شاهد نوسازی و بازسازی استودیو‌ها و واحد‌های سیار در دوران تحریم‌ها و تبدیل سیستم آنالوگ به دیجیتال بودیم.

در ادامه این مراسم مجید شعبان‌پور رئیس مرکز تولید و فنی سیما با تشریح خصایص اخلاقی آقایان حسین‌زاده و خاکی سعه صدر را ویژگی‌های اخلاقی مشترک در میان همکاران خود دانست و افزود: همکاران مرکز تولید و فنی همواره در شرایط گوناگون سربلند بوده‌اند. نمونه اخیر این سربلندی در جریان پوشش مسابقات فینال آسیا بود. از آنجا که یکی از شرایط میزبانی به پوشش تصویری بازی ارتباط داشت همکاران ما با تلاشی مضاعف شرایط لازم را در مدت زمان اندکی فراهم کردند.

وی اضافه کرد: در تمامی برهه‌ها کارنامه درخشانی از مرکز تولید و فنی به جای مانده است. به عنوان مثال در طول انتخابات کاری دشوار داشتیم. علاوه بر بازسازی استودیو‌ها و ضبط برنامه نامزدها؛ آفیش تمام برنامه‌های روتین ادامه پیدا کرد و در این زمینه برای عوامل برنامه‌ساز مشکلی پیش نیامد.

جعفر عبدالملکی قائم مقام شبکه سه سیما نیز با اشاره به اهمیت کار در مرکز تولید و فنی سیما از هم افزایی نیرو‌های این مرکز سخن گفت و اضافه کرد: هم افزایی و روحیه جهادی باعث شده کمبود‌ها بی اثر شوند و رسانه ملی در بزنگاه‌های تاریخی همچنان خوش بدرخشد.

در پایان این مراسم آقایان حسین‌زاده و خاکی با قدردانی از حمایت مدیران رسانه و همراهی همکاران خود از مجموعه مرکز تولید و فنی خداحافظی کردند.

"جونگ میونگ" به شبکه پنج می‌آید

سریال کره‌ای افسانه" جونگ میونگ" به زودی از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. این سریال تاریخی محصول ۲۰۱۵ کره جنوبی به کارگردانی سنگ هو کیم است که در ۵۰ قسمت به مدیر دوبلاژی علیرضا باشکندی برای شبکه پنج سیما دوبله شده است.

در خلاصه داستان سریال کره‌ای " جونگ میونگ" آمده است: "جونگ میونگ"دختری شش هفت ساله فرزند ملکه و امپراطور بزرگ در کشور کوچک جوسان زندگی می‌کند. او طی چند دهه شاهد تغییرات سیاسی و نظامی کشور خود است و در تمام این سال‌ها با وجود خطرات بسیار، تلاش می‌کند تا کشورش را در شرایط دشوار جنگ با کشور‌های دیگر و از اختلافات داخلی نجات دهد. او در این راه برادر کوچک و پدر خود را از دست می‌دهد و خودش نیز به سرزمین دیگری فرار می‌کند و مجبور می‌شود به عنوان کارگر معدن به سختی کار کند. اما بعد از سال‌ها به کشورش بازمی گردد. او همواره با برادر‌های ناتنی خود که یکی بعد از دیگری بر تخت امپراطوری تکیه می‌زنند، همکاری و گاهی اوقات مخالفت می‌کند تا بتواند وطن کوچک خود را به کشوری قدرتمند تبدیل کند. جونگ میونگ به مسئول اداره اسلحه سازی به نام هونگ جو وون علاقمند شده، اما ...

نرگس آبیار میهمان آی فیلم می‌شود

شبکه آی‌فیلم فارسی فیلم سینمایی «نفس» را پنجشنبه شب ساعت ۲۱ به نمایش می‌گذارد. این فیلم سینمایی با حضور نرگس آبیار کارگردان و نویسنده آن از کانال فارسی پخش و سپس در برنامه «کافه‌فیلم» نقد و بررسی می‌شود. «نفس» محصول سال ۱۳۹۴ است که در آبان ۱۳۹۵ در سینما‌های ایران اکران شد و دو جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای شبنم مقدمی و جایزه بهترین فیلم در بخش نگاه ملی را در سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر به دست آورد.

فیلم «نفس» روایت زندگی چهار کودک به نام‌های بهار، نادر، کمال و مریم است که به‌همراه پدرشان غفور و مادربزرگ خود در دهه ۵۰ خورشیدی نفس می‌کشند! دنیای این کودکان، دنیایی پر از رؤیا‌های زیبای کودکانه است و قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد.

مهران احمدی، پانته‌آ پناهی‌ها، سیامک صفری، گلاره عباسی، محمدرضا شیرخانلو، علی خانبابایی، احسان قاسمی، روژان آراوند، شبنم مقدمی، ساره نورموسوی و جمشید هاشم‌پور در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«کافه‌فیلم» به‌تهیه‌کنندگی عباس یوسفیان پنجشنبه بیست و چهارم آبان‌ماه پس از پخش فیلم سینمایی «نفس»، ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود.

ارشاد اقدسی و روایت قصه ده سال سفر دور دنیا امشب روی آنتن نسیم

ارشا اقدسی بدلکار سینما و تلویزیون امشب (سه‌شنبه ۲۲ آبان‌ماه) در سی‌وسومین قسمت از فصل چهارم برنامه «هزار داستان» روایتگر داستان دو برادر جهانگرد ایرانی است که با موتور و ماشین ژیان به به مدت ده سال به دور دنیا سفر کرده‌اند.

سی‌وسومین قسمت از فصل چهارم برنامه «هزار داستان» که امشب (سه‌شنبه ۲۲ آبان‌ماه) ساعت ۲۳ با اجرای ارشا اقدسی به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، روایتگر قصه جهانگردی دو برادر ایرانی از رفتن به قبیله آدمخوار‌ها تا اقامت در خانه‌های اسکیمویی از زبان عیسی امیدوار است.

فصل چهارم برنامه «هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد از اولین روز ماه محرم (دوشنبه ۱۹ شهریورماه) آغاز شد و در بیست قسمت روی آنتن شبکه نسیم رفت. بخش دوم این برنامه با تکرار دو قسمت از برنامه‌های بخش اول، از ۵ آبان‌ماه آغاز شده و تا ۲۵ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

ساعات بازپخش «هزار داستان» ۳ بامداد، ۱۱ صبح و ۱۷ عصر روز بعد است.

صدای «کوی نشاط» پنج شنبه‌های رادیو ایران را شنیدنی می‌کند

برنامه «کوی نشاط» بعد از دو ماه وقفه به احترام ماه‌های محرم و صفر دوباره به کنداکتور رادیو ایران بازگشت. به دلیل آلودگی هوا که این روز‌ها آرام، آرام به شهر‌های بزرگ وارد می‌شود کوی نشاط هم به موضوع آلودگی هوا می‌پردازد البته از گرانی‌های اخیر هم بی خبر نیست و بخش‌های متنوعی هم در این زمینه تدارک دیده است.

مهدی ساعی تهیه کننده این برنامه گفت: از جمله بخش‌های کوی نشاط می‌توان به مدرسه نشاط، شیرین و فرهاد، نشاط الشعرا، شورای نشاط، مسابقه و نیم بند اشاره کرد. در دوره جدید برنامه «ابوالفضل آقاخانی» مجری برنامه می‌شود. گفتنی است، کوی نشاط پنج شنبه‌ها ساعت ۹:۰۰ صبح از رادیو ایران پخش می‌شود.

راه‌اندازی پویش ملی «من کتاب می‌خوانم» در رادیو ایران

یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران از راه اندازی پویش ملی «من کتاب می‌خوانم» در رادیو ایران خبر داد. یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه، در خصوص هفته کتاب گفت: رادیو ایران با توجه به ذات عمومی و فرهنگی خودش سعی می‌کند در مقاطع مختلف طرح‌های ملی در صحنه رسانه‌ای کشور نقش‌آفرین باشد.

وی ادامه داد: با توجه به رهنمود‌های مدیر شبکه برای گروه‌های مختلف علاوه بر برنامه‌سازی فعالیت‌های محیطی و جنبی وظایفی تعریف شده است.

گودرزی درباره ویژه برنامه‌های رادیو با موضوع کتاب بیان کرد: در اردیبهشت‌ماه آئین سخن را برگزار کردیم که ویژه پاسداشت زبان پارسی بود و رادیو ایران شاید اولیه شبکه‌ای است که آن را انجام داده است.

وی افزود: با توجه به هفته کتاب که هفته فرهنگی است برنامه کافه هنر در اواخر آبان ماه به هفته کتاب اختصاص داده می‌شود و به طرح پویش من کتاب می‌خوانم می‌پردازد.

مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران با بیان اینکه امسال چهارمین دوره پویش «من کتاب می‌خوانم» برگزار می‌شود، بیان کرد: در این دوره با چند نهاد ازجمله شبکه ترویج کتاب‌خوانی ایران و خانه کتاب مشارکت کردیم. قرار است ۴۰ کتابخانه در مناطق محروم ساخته شود و همکاری با جام باشگاه‌های کتابخوانی خواهیم داشت.

گودرزی تصریح کرد: جام باشگاه‌های کتابخوانی در واقع کاری است که شبکه ترویج کتابخوانی انجام می‌دهد و به صورت مویرگی در مناطق محروم فعالیت و کتاب را بین مردم توزیع می‌کنند و در کنار آن ۴۰ کتابخانه هم راه‌اندازی می‌شود و ما از ناشران، مولفان و مردم درخواست می‌کنیم که در سامانه‌ای که طراحی خواهیم کرد کتاب به این کتابخانه‌ها اهدا کنند.

گفتنی است، برنامه فرهنگ مردم نیز به مناسبت هفته کتاب جمعه ۲۵ آبان به موضوع کتاب و کتاب خوانی در ادبیات شفاهی و ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری مردم ایران از نگاه جهانگردان خارجی می‌پردازد.

بازیگر نقش شهریار مهمان «کتاب‌باز» می‌شود

امشب (سه‌شنبه بیست و دوم آبان‌ماه)، سروش صحت در برنامه «کتاب‌باز»، میزبان اردشیر رستمی، بازیگر، شاعر، کاریکاتوریست، مجسمه‌ساز و معمار است. رستمی در برنامه امشب درباره شعر جهان با صحت به گفتگو می‌نشیند و از اشعار شاعران محبوب خود، می‌خواند؛ همچنین از دلایل اینکه چرا امروزه بیش‌تر از هر زمانی به شعر نیاز داریم می‌گوید.

«کتاب‌باز» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضاییان و اجرای سروش صحت، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود و تکرار آن ساعت یک بامداد، ۸ صبح و ۱۳ بعدازظهر روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

آغاز فاز جدید «بهترین سال‌های زندگی ما» با حضور بازیگران جدید

فاز جدید تصویربرداری «بهترین سال‌های زندگی ما» به کارگردانی احمد کاوری با پیوستن بازیگران جدیدی به زودی آغاز خواهد شد. با پایان تصویربرداری فاز اول سریال «بهترین سال‌های زندگی ما» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید که بخش‌های مربوط به دهه‌های سی و چهل را در بر می‌گیرد، گروه تولید بزودی فاز جدید که بخش‌های مربوط به دهه ۵۰ را شامل می‌شود را جلوی دوربین خواهد برد.

محمد کامبیز دارابی مجری طرح پروژه گفت: امیررضا دلاوری و علیرضا جلالی تبار دو بازیگری هستند که در فاز جدید جلوی دوربین می‌روند و تست گریم آندو نیز انجام شده است. چند بازیگر دیگر نیز به این گروه خواهند پیوست.

او افزود: این روز‌ها تصویربرداری سریال در بندر کیاشهر، ساحل چمخاله و ارتفاعات سیاهکل در شمال کشور پیگیری می‌شود. تدوین همزمان مجموعه نیز در حال پیگیری است.

این سریال به نویسندگی جابر قاسمعلی، یک درام تاریخی عاشقانه است و اقتباسی از رمان مطرح «مهاجران» هاوارد فاست محسوب می‌شود.

این سریال در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه سه سیما تولید می‌شود. داستان مجموعه در دهه ۳۰ روایت می‌شود و قصه‌ای پرفراز و نشیب را به تصویر می‌کشد که در ادامه به دهه حاضر نیز می‌رسد. تنوع جغرافیایی لوکیشن‌های این سریال از جمله ویژگی‌های آن است.

علیرضا کمالی، بهنام تشکر، هدایت هاشمی، برزو ارجمند، رحیم نوروزی، الهام طهموری، شهرام قائدی، علی سلیمانی، فرخ نعمتی، کورش سلیمانی، افشین سنگ‌چاپ، فریبا طالبی، مینا نوروزی، فریده دریامج، سهی بانو ذوالقدر، ساناز سماواتی، شهروز ابراهیمی، وحید شیخ‌زاده، بهراد خرازی، فرج الله گلسفیدی، انوش نصر، کرامت رودساز، حمیدرضا داوری، مهدیه کوهستانی و ... در این سریال بازی دارند.

در خلاصه داستان این سریال آمده: یارمحمد سیستانى براى فرار از گرسنگى و خشکسالى به شمال کشور مى‌رود تا شغل ماهیگیرى را پیشه کند. او که نمى‌داند ماهیگیرىِ آن منطقه در سلطه گردنکشى به نام تراب است، به دریا مى‌زند و مقابل تراب مى‌ایستد. وارش بیوه جواد که سال‌ها تراب در خیال ازدواج با اوست، با دیدن دلاورى یارمحمد دل به او مى‌بندد و به تراب جواب رد مى‌دهد. تراب نقشه‌اى مى‌چیند تا یارمحمد را از سر راه بردارد، اما اتفاقى که هیچکس انتظارش را نمى‌کشد، از راه رسیده و سرنوشت آدم‌ها را به هم پیوند مى‌زند.

ارتقاء و ارزشیابی استادان در کرسی‌های آزاداندیشی رادیو گفتگو

کرسی‌های آزاداندیشی رادیو گفتگو، بیست و سوم آبان با موضوع ارتقا و ارزشیابی استادان روی آنتن می‌رود.

کرسی‌های آزاداندیشی عنوان برنامه‌ای از این شبکه رادیویی است که با هدف پاسخ به پرسش‌های علمی، دانشگاهی دانشجویان و استادان دانشگاه‌های سراسر کشور تهیه و تولید می‌شود.

این برنامه که چهارشنبه‌ها ساعت ۸:۳۰ صبح روی آنتن رادیو گفتگو می‌رود، بیست و سوم آبان با موضوع ارتقا و ارزشیابی استادان دانشگاه روی آنتن می‌رود.

قاسم عموعابدینی رییس مرکز پژوهش فناوری‌های نوین در مهندسی علوم زیستی دانشگاه تهران و محمدمهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی مهمانان این برنامه هستند که به بیان دیدگاه‌های خود می‌پردازند.

«سفر شگفت انگیز» با رادیو نمایش

بیست و سوم آبان‌ماه شنونده نمایش رادیویی «سفر شگفت انگیز» به کارگردانی رامین پورایمان از رادیو نمایش باشید. نمایش رادیویی «سفر شگفت انگیز» متنی اجتماعی است که سحر خرامیده نویسندگی آن را برعهده دارد و داستان آن درباره مشکلات و معضلات زندگی شهری است که چند زوج جوان را درگیر خود می‌کند، اما آن‌ها با رفتن به سفری خارج از شهر، تجربیاتی به دست می‌آورند که سبب همدلی میان آن‌ها می‌شود.

در این نمایش هنرمندانی، چون مهدی نمینی مقدم، سیما خوش چشم، نگین خواجه نصیر، محسن بهرامی، مهرداد مهماندوست، مهرخ افضلی، نازنین مهیمنی، امیرعباس توفیقی و راضیه مومیوند به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«سفر شگفت‌انگیز» به تهیه‌کنندگی ژاله محمدعلی، صدابرداری حیدر صفدری و افکتوری محمدرضا قبادی‌فر چهارشنبه ساعت ۱۸:۴۵ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها