علت «محرمانه»برای نداشتن تبلیغات تلویزیونی

کد خبر: 895625

کارگردان فیلم سینمایی «گزارش فرار یوسفی» که اکنون روی پرده سینما‌های هنروتجربه به نمایش درآمده، با بیان اینکه "امکان داشتن تبلیغات تلویزیونی به این فیلم داده نشده" اظهار کرد: تلویزیون به ما گفت که تبلیغی به فیلم شما تعلق نمی‌گیرد و وقتی دلیل آن را جویا شدیم به ما پاسخ دادند علت آن محرمانه است!

علت «محرمانه»برای نداشتن تبلیغات تلویزیونی

خبرگزاری ایسنا: حسین توقیری که به گفته خودش از داشتن هرگونه تبلیغات تلویزیونی محروم شده است، درباره فرایند تبلیغات تلویزیونی برای یک اثر سینمایی، توضیح داد: تمام فیلم‌ها یک باکس رایگان پخش تبلیغات در تلویزیون دارند که در واقع صداوسیما به خاطر حمایت از محصولات فرهنگی چنین امکانی را برای فیلمسازان ایجاد کرده است. البته تعداد، شرایط و شکل نمایش آن توسط یک شورا و پس از تماشا و بازبینی آن اثر مشخص می‌شود.

او در ادامه گفت: ما با دانستن این موضوع و همچنین پیگیری‌هایی که از گروه «هنروتجربه» داشتیم به این نتیجه رسیده بودیم که حتما با ما همکاری خواهد شد، اما پس از ارائه نسخه‌ای از فیلم و تیزر آن، بعد از یک هفته پیگیری به ما گفتند که تبلیغ برای فیلم شما منتفی شده است و تبلیغی به فیلم شما تعلق نمی‌گیرد. وقتی دلیل آن را جویا شدیم به ما پاسخ دادند علت آن محرمانه است و ما هم گفتیم اگر اینطور است پس ما هم این موضوع را خبری خواهیم کرد.

این کارگردان با بیان اینکه "وقتی شورای صدا و سیما یک فیلم را تحریم می‌کند یعنی اینکه شما اجازه پخش تبلیغ ندارید" تصریح کرد: هیچکس نمی‌آید بگوید من فیلم شما را تحریم می‌کنم. وقتی اکنون صداوسیما می‌گوید امکان تبلیغات ندارید یعنی که تحریم هستیم بنابراین احساس می‌کنم کاملا درست است که از کلمه "تحریم" استفاده کنیم. البته اگر این معنا برداشت شود که تحریم شده یعنی این فیلم را نبینید، درست نیست؛ آن‌ها فقط می‌گویند ما تبلیغی برای آن پخش نخواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، لعیا عسلی نژاد، عرفان بختیاری، کوشا نوروزی، شهرزاد احمدزادگان، مارینا عزتی امینی، امیرحسین ساعتی، پوریا نجاتیان، علیرضا توانا، مرتضی پذیره، امیرمسعود حسینی، مریم بابایی پور، علی جهانی و پویا مظفریان از بازیگران این فیلم هستند.

«گزارش فرار یوسفی» که از آبان ماه در گروه سینمایی "هنروتجربه" اکران شده است درباره‌ی مهاجرت است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها