حضور بازیگر جدید در «مرگ خاموش» +تصاویر

کد خبر: 896773

فصل اول سریال «مرگ خاموش» به کارگردانی احمد معظمی مراحل پایانی تولید را سپری می‌کند.

حضور بازیگر جدید در «مرگ خاموش» +تصاویر

خبرگزاری فارس: «ابوالفضل صفری» تهیه کننده سریال «مرگ خاموش» درباره روند تولید این سریال گفت: تاکنون تولید فصل اول به ۹۰ درصد رسیده و تا دو ماه دیگر تصویربرداری فصل اول تمام می‌شود.

وی با اشاره به بازیگران جدیدی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند، بیان داشت: به تازگی سپیده خداوردی به جمع بازیگران این سریال اضافه شده است و مقابل دوربین رفته است و قرار است تا پایان فصل اول دو بازیگر خارجی به ما بپیوندند.

این تهیه کننده افزود: تا به حال علاوه بر تهران در سه نقطه کشور غرب کشور، قزوین، کوهستان‌های تهران، شمیرانات و دماوند تصویربرداری لوکیشن‌هایی داشتیم.

صفری درباره زمان پخش این سریال نیز بیان داشت: هنوز سیما فیلم زمان دقیقی را مشخص نکرده و تصمیم‌گیری درباره چگونگی پخش نیز توسط دوستان به ما اعلام می‌شود.

تعدادی از بازیگران در فصل دو تغییر خواهند کرد، اما سعید راد، حمید عطایی و جلال فاطمی از بازیگرانی هستند که گروه را در خارج از کشور همراهی می‌کنند. فصل اول سریال «مرگ خاموش» در ۲۵ قسمت و فصل دوم آن در ۳۵ قسمت طراحی شده است.

سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، علیرضا جلالی تبار، رویا میرعلمی، حمید شریف زاده و ... از بازیگران این سریال هستند و سعید راد در نقش محوری قهرمان و مأمور امنیتی در این سریال ایفای نقش کرده است.

این مجموعه تلویزیونی به جنبه بین‌المللی و مافیایی موادمخدر می‌پردازد و هدف کلی آن، کاهش آسیب‌های اجتماعی است و به واکاوی پشت پرده‌های این آسیب و ناهنجار اجتماعی می‌پردازد و کارکرد رسانه را در پیشگیری از معضل اعتیاد نشان می‌دهد.

این سریال به کارگردانی احمد معظمی و نویسندگی علی دلگشایی برای یکی از شبکه‌های سیما در حال تولید است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها