پیام قدردانی حسین انتظامی از مدیران مسئول رسانه ها

کد خبر: 899025

حسین انتظامی پس از اینکه برای هشتمین بار متوالی به عنوان نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت بر مطبوعات انتخاب شد، متنی را منتشر و بر اهمیت این جایگاه تاکید کرد.

پیام قدردانی حسین انتظامی از مدیران مسئول رسانه ها

خبرگزاری ایسنا: هفدهمین دوره از انتخابات نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت بر مطبوعات در دومین دور خود ساعت ۱۸ یکشنبه (۱۱ آذر ماه) به کار خود پایان داد و بر اساس اعلام نتایج، حسین انتظامی با ۹۵۹ رأی بار دیگر به عنوان نماینده برگزیده مدیران مسوول معرفی شد.

انتظامی که به عنوان مدیر مسوول نشریه فارغ‌التحصیلان در این انتخابات شرکت کرده بود، پس از موفقیت متنی را منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مشارکت همدلانه همکاران رسانه‌ای در انتخابات نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت بر مطبوعات، مهر تاییدی است بر اهمیت این جایگاه و بار گرانی است بر دوش آن که این امانت را به او سپرده‌اند. ممنونم از مدیران مسوول بزرگواری که در این انتخابات شرکت کردند. سپاسگزارم از نامزد‌هایی که خود را در معرض انتخاب قرار دادند و به این رقابت، گرما بخشیدند. متشکرم از مسوولان انتخابات که شجاعانه، بار دیگر شفافیت، سهولت، دقت، فراگیری و مشارکت گسترده «انتخابات الکترونیک» را آزمودند و آن را به مدلی قابل اتکا برای سایر حوزه‌ها تبدیل کرده‌اند. قدردانم از کسانی که مرا برگزیدند تا امین‌شان باشم. حالا، اما انتخابات پایان یافته است و از امروز، مثل هفت دوره گذشته که مورد اعتمادتان بوده ام نماینده تمام مدیران مسوول نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری خواهم بود؛ حتی آنان که انتخاب‌شان نبوده‌ام. ازین روست که برای پیمودن این مسیر صعب، از همگان درخواست هم‌یاری و از خداوند طلب توفیق دارم تا بر عهدی که مجددا امروز میان من و شما بسته شد، پایبند بمانم که فرمود: بی معرفت مباش که در من یزید عشق / اهل نظر، معامله با آشنا کنند»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها