سناریوی دشمن برای نابودی مرجعیت صداوسیما

کد خبر: 899617

رئیس رسانه ملی گفت: دشمن سعی داشت در یک نقشه آمریکایی – صهیونیستی مخاطب را از صداوسیما به شبکه‌های ماهواره‌ای ببرد تا مرجعیت صداوسیما را نابود کند.

سناریوی دشمن برای نابودی مرجعیت صداوسیما

خبرگزاری فارس: جمعی از نمایندگان و اعضای اتحادیه‌های دانشجویی به مناسبت روز دانشجو امروز با عبدالعلی علی‌عسگری رئیس رسانه ملی دیدار و گفت: وگو کردند.

علی عسگری در این دیدار طی سخنانی روز دانشجو را روز بزرگی دانست که در آن مقاومت و مبارزه دانشجو با استکبار نمایان می‌شود و با به ویژگی‌های دوران دانشجویی گفت: دوران دانشجویی دوران بسیار جالب و مهمی است چراکه این دوره شخصیت و هویت یک فرد را تشکیل می‌دهد.

وی افزود: دوران دانشجویی باعث تحکیم سجایای فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در انسان‌ها است و امیدوارم که دانشگاه‌ها گام‌های مؤثری در این حوزه بردارد. دانشگاه منشأ پیشرفت است و تراز کشور را مشخص می‌کند.

علی‌عسگری در ادامه اظهار داشت: دوران دانشجویی دوران فوق‌العاده‌ای است که هم از جهت فکری و هم از جهات فرهنگی و آرمانی شخصیت اجتماعی دانشجو را شکل می‌دهد و دانشجو از لحاظ اجرایی پخته و به وادی عظیم علم و دانش وصل می‌شود تا بتواند در ساختن تمدن اسلامی و جامعه اسلامی نقش‌آفرین شود.

وی افزود: کسی که وارد دانشگاه می‌شود باید بعد از خروج عالم شود. دانشجو باید در هر رشته‌ای خوب درس بخواند و خود را از لحاظ فکری و فرهنگی تربیت کند. چرا که آرمانگرایی و سازندگی در دوران دانشجویی به اوج خود می‌رسد.

رئیس سازمان صداوسیما تصریح کرد: دانشجویان باید بتوانند در جهت مطالبه‌گری از مسئولین کشور مفید و مؤثر باشند و کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهند.

علی‌عسگری با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: کشور ما تنها یک کشور نیست بلکه یک حرف و پیام است چرا که ما هر کاری در دنیا انجام دهیم یک پیام به همراه خود دارد. پیام مقاومت و استکبارستیزی از جمله همین‌هاست.

وی ادامه داد: به لطف رهبر معظم انقلاب و پیروان ایشان کشور ما پیشرفت کرده و تبدیل به یک قدرت جهانی شده است به همین دلیل است که در کشور ما هر کس خدمتی را انجام دهد یک کار جهانی کرده و فعالیت در دانشگاه‌ها نیز از همین قرار است.

وی تاکید کرد: ایران ملت فرهیخته و بزرگی دارد. در دوران پهلوی و قاجار ظلم‌های زیادی به ایرانیان شد، ولی پس از انقلاب اسلامی، ایران جایگاه خود را تثبیت کرد و تمام ایران‌هراسی‌ها و جنگ نرمی که دشمن برای تخریب چهره ایران اسلامی به کار بسته از همین پیشرفت و پیروزی است. در این جنگی که دشمن به راه انداخته ایران اسلامی سربلند است و رهبر معظم انقلاب و همراهان ایشان تنها افرادی هستند که با اقتدار ایستاده‌اند.

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به فعالیت‌های این سازمان گفت: امیدواریم بتوانیم نقش خود را کامل ایفا کنیم و باید بتوانیم نقش مؤثری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته باشیم. کسانی که در دانشگاه‌ها فعال هستند بار امانت بزرگی بر دوش دارند تا با توانمندی خود برای اعتلای این کشور خدمت کنند.

وی افزود: این نشست از هر حیث برای من جالب بود که دانشجویان به تمام جنبه‌های مختلف توجه دارند. همین که روحیه انقلابی، مطالبه‌گری و تلاش برای پیشرفت کشور در دانشجویان وجود دارد خوب و قابل توجه است به همین دلیل دانشجویان باید کیفیت کار و زندگی خود را بالا ببرند.

علی‌عسگری ادامه داد: دشمن سعی داشت در یک نقشه آمریکایی - صهیونیستی مخاطب را از صداوسیما به شبکه‌های ماهواره‌ای ببرد تا مرجعیت صداوسیما را نابود کند. کار و تلاش صداوسیما باعث شد تا اجازه ندهند این اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن و جنگ نرم اظهار کرد: دشمن شبکه‌های فارسی‌زبان را تا ۳۰۰ مورد افزایش داده و چنین خصومتی با ملت یک کشور در طول تاریخ و در کل جهان بی‌سابقه بود. دشمن با خود محاسبه کرده بود که اگر این هجم از ماهواره‌ها را روی آنتن ببرد می‌تواند ضربه به انقلاب بزند.

علی‌عسگری ادامه داد: ما با جدیت و به صورت جهادی در صداوسیما تلاش کرده‌ایم تا در برابر جنگ نرم دشمن مقاومت کنیم و تاکنون توانسته‌ایم بسیاری از نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم.

وی تصریح کرد: این شبکه‌های خارجی که نقش اصلی را در جنگ نرم برعهده دارند از جا‌های مختلف تغذیه می‌شوند تا جنگ رسانه‌ای و نرم را در بالاترین مرحله آن علیه جمهوری اسلامی ایران پیش ببرند.

وی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: جنگ نرم غیرقابل انکار است و این دشمن برنامه داشت تا با احاطه مرجعیت فکری شبکه‌های ماهواره‌ای فضای کشور ما را به هم زند، ولی آن‌ها هیچ‌گاه به نتیجه نرسیدند و نخواهند رسید. چرا که مردم ایران می‌دانند که آمریکا و صهیونیست‌ها چه خصومت‌هایی با ایران دارند.

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به انقلاب اسلامی ایران و روز ۲۲ بهمن ماه اذعان کرد: همه ما در برابر ۲۲ بهمن‌ماه مسئولیت داریم. باید چهل سالگی انقلاب را بسیار پرشور برگزار کنیم و در صداوسیما آن را با تمام قدرت نمود دهیم. ما به کوری چشم آمریکا پرشورترین ۲۲ بهمن‌ماه را در ۴۰ سالگی انقلاب خواهیم داشت.

وی ادامه داد: آمریکا تاکنون به‌طور کامل شکست خورده است و در ۲۲بهمن ماه نیز این شکست را تجربه خواهد کرد. آن‌ها فهمیده‌اند که دیگر نمی‌توانند در کشور ایران فتنه کرده و با مردم ایران اسلامی درگیر شوند. در جشن ۲۲ بهمن سیلی دوم بزرگ را به آن‌ها خواهیم زد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها