نحوه خرید بلیت جشنواره فیلم فجر +قیمت

کد خبر: 914970

در آستانه برگزاری جشنواره فیلم فجر می‌توانید روش خرید بلیت این جشنواره را در اینجا بخوانید.

نحوه خرید بلیت جشنواره فیلم فجر +قیمت

باشگاه خبرنگاران: جشنواره فیلم فجر هر سال در دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میزبان علاقه‌مندان سینما می‌شود. امسال هم طبق روال سال‌های گذشته می‌توان بلیت فیلم‌های جشنواره را هم به صورت پیش خرید (سری ۱۱ تایی) و هم به صورت تکی در زمان برگزاری جشنواره خرید کرد. برای خرید بلیت به صورت پیش خرید باید از ساعت ۱۰ صبح یکشنه ۳۰ دی ماه (فردا) به سایت Fajr.cinematicket.org مراجعه کنید.

علاقه‌مندان سینما برای خرید بلیت جشنواره به صورت سری باید به نکات زیر توجه داشته باشند:

*بهتر است قبل از خرید و مراجعه به سایت فوق، جدول نمایش فیلم‌ها در سینما‌های مردمی را از طریق این لینک مشاهده و سینما و سانس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

*هر نفر با کد ملی خود می‌تواند ۳ انتخاب و در مجموع ۴ سری بلیت خریداری کند. (هر سری شامل ۱۱ بلیت برای ۱۱ روز و مخصوص یک نفر است)

*بهای هر سری بلیت برای سینما‌های مختلف در شهر تهران مطابق جدول زیر است:

گروه الف

پردیس آزادی، فرهنگ، پردیس کورش، پردیس مگامال، ایران مال، آستارا، شکوفه، استقلال، جوان، ماندانا، پردیس زندگی

هر سری ۱۳۲هزار تومان

تکی

۱۵ هزار تومان

گروه ب

پردیس راگا، پردیس کیان و پردیس تماشا

هر سری ۸۸ هزار تومان

تکی

۱۰ هزار تومان

*در پایان، صندلی‌های خود را انتخاب کنید. در صورت انتخاب نکردن صندلی این کار توسط سامانه انجام می‌شود.

*سایت فروش بلیت مردمی جشنواره فیلم فجر از یکشنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۱۰ صبح باز می‌شود و تا ساعت ۲۲ روز دوشنبه اول بهمن ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

* برای دریافت بلیت‌های خود در تاریخ‌های ۵ و۶ بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح با در دست داشتن کارت ملی و کد پیگیری سامانه به نشانی زیر مراجعه کنید: خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش، پردیس سینمایی ملت، بخش پیش فروش بلیت جشنواره فیلم فجر، طبقه اول.

*همچنین امکان تحویل با پیک (فقط محدوده مناطق ۲۲ گانه شهر تهران) و با هزینه ۱۰۰۰۰ تومان وجود دارد. در هنگام خرید با انتخاب گزینه «ارسال با پیک»، بعد از نهایی شدن خرید می‌توانید زمان و آدرس دقیق تحویل بلیت‌های خود را مشخص کنید تا بدون مراجعه حضوری بلیت خود را تحویل بگیرید.

*در صورتی که در مراحل خرید در سامانه به مشکلی برخورد کردید، پنجره‌های مرورگر را کاملا بسته و از ابتدا مراحل خرید را آغاز کنید. همچنین در صورت بروز مشکل یا سؤال به‌هنگام خرید با شماره ۷۵۳۹۱ (داخلی یک) تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین در سایت فروش اقدام کنید.

*بلیت خریداری شده قابل استرداد یا تعویض نیست.

گفتنی است سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از تاریخ ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی و سالگرد چهل سالگی انقلاب برگزار خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها