پژمان بازغی: بازی در «سمفونی نهم» ریسک بزرگی بود

کد خبر: 920060

بازیگر سینما و تلویزیون از چگونگی بازی در دو فیلم سینمایی خود در جشنواره فیلم فجر گفت.

پژمان بازغی: بازی در «سمفونی نهم» ریسک بزرگی بود

باشگاه خبرنگاران: پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون در دو فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» و «سمفونی نهم» ایفای نقش کرده است. این دو فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حاضر هستند و هر دو در روز‌های گذشته در پردیس سینمایی ملت به نمایش درآمده اند. بازغی در فیلم «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پور احمد بازیگر نقش اول مرد بود، اما در «سمفونی نهم» به کارگردانی محمدرضا هنرمند، نقشی کوتاه را بازی کرد.

در خصوص این دو فیلم و همکاری بازغی با پوراحمد و هنرمند کارگردان‌های قدیمی کشورمان با این هنرپیشه گفتگو کردیم.

وی در این باره گفت: هر دو فیلم انتخاب‌های من و برایم قابل احترام هستند. بی تردید کار‌های جذابی بودند که انتخابشان کردم. «تیغ و ترمه» و «سمفونی نهم» پروژه‌های سختی بودند؛ هر چند دنیایشان با هم متفاوت بود. اثر آقای پوراحمد یک حرف روز و دغدغه حال حاضر جامعه را بیان می‌کرد، اما اثر آقای هنرمند تاریخی است. ریسک بزرگی بود که بازی در «سمفونی نهم» را بپذیرم، اما این کار را کردم. نقش امیر کبیر نقش جذابی بود؛ چرا که این مرد انسان مهمی در تاریخ کشورمان است.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: نمی‌دانم دیگر آثار جشنواره، چه کیفیتی دارند، چراکه فقط فیلم‌های خودم را تماشا کردم. البته این نکته را هم باید مد نظر داشته باشیم که جشنواره اتفاق سلیقه‌ای است. برنامه‌های جشنواره خیلی خوب و منظم است و فقط اینترنت ندارد.

بازغی با اشاره به تغییر روند داستان فیلم‌ها و عدم تغییر ذائقه مخاطب بیان کرد: ما مخاطبان این روز‌های سینما عادت کردیم که یک قصه از ابتدا تا انتها کامل تعریف شود که از آن لذت ببریم. در واقع عادت به فیلم‌های کلاسیک داریم و این موضوع باید تغییر کند.

مجری برنامه تلویزیونی «کودک شو» در پایان از آخرین فعالیت هایش گفت: این روز‌ها کمتر می‌خوابم و بیشتر کار می‌کنم. در حال حاضر در دو فیلم سینمایی بازی و برنامه کودک شو را نیز اجرا می‌کنم. البته سینما اولویت من است و کارم را از این حرفه شروع کردم، اما کودک شو تعهدی است که از سه سال پیش آن را در برنامه‌های خودم قرار دادم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها