همه چیز در مورد مسابقه ایرونی جات

کد خبر: 927843

ایرونی جات به کارگردانى رضا مهرانفر و تهیه کنندگى سیدحسین هادیان فر در قالب یک مسابقه تلویزیونی ٥٠ قسمتى تولید می‌شود.

همه چیز در مورد مسابقه ایرونی جات

شمانیوز: به نقل از روابط عمومی این برنامه: شبکه ایران کالا در حال تولید مسابقه‌ای با نام ایرونی جات است که یک مسابقه تلویزیونی ٥٠ قسمتى بوده و با اجرای یک بازیگر به حمایت از کالای ایرانی می‌پردازد.

ایرونیجات به کارگردانى رضا مهرانفر و تهیه کنندگى سیدحسین هادیان فر تولید می‌شود. افراد با سنین مختلف در این مسابقه شرکت کرده و ضمن رقابت برای تعیین نزدیک‌ترین قیمت به قیمت واقعی کالا‌های مختلف، جوایز ارزنده‌ای را نیز دریافت می‌کنند که باعث غافلگیرى آن‌ها خواهد شد. ایرونیجات شامل بخش‌ها و مراحل مختلف و مهیجى خواهد بود و علاوه بر شرکت کنندگان داخل استودیو، بینندگان نیز از این جوایز سهمى دارند و می‌توانند با شرکت در رقابت مخصوص خود در برنامه مشارکت مستقیم داشته باشند.

از اهداف ایرونیجات می‌توان به معرفی کامل و جامع کالا‌های ایرانی و آشنایی مخاطبان با قیمت‌های واقعی اجناس اشاره کرد که البته تمام این ماجرا‌ها در قالب سرگرمی اتفاق می‌افتد.

این مسابقه این روز‌ها در مرحله پیش تولید قرار دارد و بنا است یک بازیگر اجرای آن را برعهده داشته باشد و در صورت قطعی شدن حضور او نام وی اعلام خواهد شد. ضمن اینکه مسابقه مجری دیگری نیز خواهد داشت که به زودی انتخاب می‌شود. «ایرونیجات» که دکور بزرگ و ویژه‌ای برای آن طراحی شده، با پایان این بخش، به زودی وارد مرحله تصویربرداری می‌شود تا در زمستان به عنوان اولین و بزرگترین مسابقه ایران کالا از این شبکه روی آنتن برود.

رضا مهرانفر پیش از این کارگردانی فصل اول و دوم مسابقه کودک شو را برعهده داشته و سیدحسین هادیان فر نیز پیش از این به عنوان تهیه کننده و مجری طرح در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی، چون خندوانه، دورهمی، نهنگ عنبر ۱ و ۲ و همچنین آخرین ساخته سعید روستایی با نام متری شش و نیم حضور داشته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها