دردسر‌های جناب‌خان در شب چهارشنبه سوری +تصاویر

کد خبر: 932018

ویژه برنامه سال تحویل «خندوانه» با حضور برخی هنرمندان و جناب خان روی آنتن رفت.

دردسر‌های جناب‌خان در شب چهارشنبه سوری +تصاویر

باشگاه خبرنگاران: ویژه برنامه سال تحویل «خندوانه»، شب گذشته در دکوری متفاوت، کار خود را آغاز کرد و رامبد جوان مجری و کارگردان این برنامه میلاد حضرت علی علیه السلام و روز پدر را به همه بینندگان و تماشاگران داخل استودیو تبریک گفت و اشاره کرد: من هم اولین سالی هست که جزو پدران هستم؛ البته دخترم هنوز به دنیا نیامده است، ولی باز من الان پدر محسوب می‌شوم.

دردسر‌های جناب‌خان در شب چهارشنبه سوری

بایرام یکی از شخصیت‌های نمایشی خندوانه در ابتدای برنامه در استودیو حاضر شد و درباره روز پدر و هدایای روز پدر گفت.

در ادامه برنامه عیدانه «خندوانه»، بابک جهانبخش در استودیو حاضر شد و قطعه شیدایی را اجرا کرد و ضمن تبریک سال نو گفت: هر سال عید و سال جدید برای من متفاوت آغاز می‌شود؛ چراکه تولدم هم در روز‌های آخر اسفند است و به نوعی برای من هرسال متفاوت است.

دردسر‌های جناب‌خان در شب چهارشنبه سوری

بعد از یک رفت و برگشت رسانه‌ای، خندوانه‌ای‌ها برای جهانبخش تولد گرفتند و این خواننده قطعه ماجرای خاص را اجرا کرد و امیر کربلایی بازیگر کمدین خندوانه، متناسب با روز پدر و مرد به اجرای استندآپ کمدی پرداخت.

سالار عقیلی دیگر خواننده این برنامه بود که دیشب در عیدانه خندوانه حاضر شد و قطعه‌ای را اجرا کرد.

اما جناب خان در بخش آخر این برنامه به حضار در استودیو اضافه شد و در گفتگو با جوان، روز پدر را به این مجری تبریک گفت و اشاره کرد: دارم کم‌کم عمو جناب خان می‌شوم!

دردسر‌های جناب‌خان در شب چهارشنبه سوری

پس از آن یک قطعه به مناسبت تولد دختر جوان به او تقدیم کرد.

دردسر‌های جناب‌خان در شب چهارشنبه سوری

جناب خان در ادامه خاطرات شب‌چهارشنبه سوری خود را برای جوان تعریف کرد و از دردسر‌های خودش برای رسیدن به احلام گفت. جناب خان تعریف کرد که برای رسیدن به احلام و اینکه مقابل کامبیز در رسیدن به احلام کم نیاورد، پالایشگاه نفت آبادان را آتش زده بود. ولی از آنجا که کارت عابر بانک رامبد جوان را به همراه داشته، ناگهان یکی از مأمورین پالایشگاه آبادان با در دست داشتن این مدرک جوان را دستگیر کرد و جناب خان این برنامه را به پایان رساند!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها