محدودیت‌های عروسک‌گردانی «جناب خان»

کد خبر: 932885

عروسک‌گردان «جناب خان» معتقد است گروه خوب و حرفه‌ای «خندوانه» توانست این عروسک را تا این اندازه محبوب کند.

محدودیت‌های عروسک‌گردانی «جناب خان»

خبرگزاری فارس: «مهدی برقعی» عروسک‌گردان عروسک جناب خان در برنامه «خندوانه» درباره حضور ویژه جناب خان در نوروز و تغییراتی که این عروسک در این ایام دارد، گفت: همانطور که دیدید جناب خان در اغلب برنامه‌های نوروزی خندوانه حضور داشت و فقط در چند برنامه به خاطر محتوای آن‌ها نبود.

وی با اشاره به موضوع‌هایی که برای حضور این عروسک در برنامه انتخاب می‌شود، ادامه داد: ما در اتاق فکری که قبل از ضبط هر برنامه داریم، سعی کردیم برای نوروز موضوع‌های خوبی انتخاب کنیم که مردم آن‌ها را دوست داشته باشند.

این عروسک‌گردان با اشاره به رفتار و حرکت جدیدی که این عروسک برای این ایام دارد، گفت: برای هر فصل از این برنامه نوع و مدل حرکتی جناب خان را بر اساس متن در برخی فضا‌ها تغییر می‌دهیم، اما خب محدودیت‌هایی هم در این زمینه داریم

وی با بیان این محدودیت‌ها نیز ادامه داد: جناب خان دو عروسک‌گردان دارد، من سر و بدن و حامد ذبیحی دست‌های جناب خان را بازی می‌دهد و به همین دلیل عروسک‌گردانی در این پوزیشن محدودمان می‌کند، اما با تمام این تفاسیر همیشه برای طراحی حرکت‌های جناب خان برنامه‌ریزی کرده و انجامش می‌دهیم.

برقعی ضمن بیان اینکه این عروسک در کارنامه کاریم جایگاه ویژه‌ای دارد، بیان داشت: واقعا باید بگویم یکی از پر خاطره‌ترین و بهترین دوران عروسکیم را در برنامه خندوانه و در کنار دوستانم می‌گذرانم. همکاری با گروه حرفه‌ای خندوانه برایم بسیار جالب و پرتجربه بود.

این عروسک‌گردان در ادامه نیز گفت: ما به واسطه حضور در کنار جناب خان با بسیاری از سلبریتی‌ها آشنا شده و در این ارتباط تجربه‌های فراوانی را بدست آوردیم. همچنین علاقه و اشتیاق سلبریتی‌ها به دیدن و حرف زدن با جناب خان برایم بسیار جذاب است تا جایی که برخی مهمان‌ها به محض دعوت به خندوانه می‌گویند اگر جناب خان نباشد ما نمی‌آییم!

وی با اشاره به دلیل ماندگاری و جذابیت این عروسک نیز گفت: دلیل‌های بسیار و متنوعی دارد که باید به تفصیل درباره آن‌ها گفت. اما یکی از مهم‌ترین دلیل‌هایش وجود محمد بحرانی است که توانسته به ما آزادی عمل بدهد و با بداهه پردازی، درست و به جا استفاده کردن از جمله‌هایش بر اساس شناخت تماشاچی و بیننده این عروسک را جلو ببرد.

عروسک‌گردان عروسک «داداش گُلُم» در مجموعه کلاه قرمزی نیز در پایان نیز افزود: رامبد جوان و گروه خندوانه آزادی عمل زیادی در این برنامه به ما دادند و هر نوع ایمنی که لازم داشتیم را در اختیارمان قرار دادند. بار‌ها برایمان پیش آمده بود که در سایر برنامه‌های عروسکی چنین امکاناتی را خواسته بودیم، اما موافقت نکردند، اما در خندوانه برای گروه عروسک‌گردانی دکورسازی کردند تا ما دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشیم. معتقدم یک گروه خوب و حرفه‌ای توانست این عروسک را تا این اندازه محبوب کند. از امیر سلطان احمدی گرفته تا هدیه هاشمی عروسک‌ساز و ...

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها