بیوگرافی الناز حبیبی و بازیگران سریال دلدار + عکس و ساعت پخش

کد خبر: 937047

بیوگرافی بازیگران دلدار بیوگرافی سریال شبکه دو بیوگرافی بازیگران سریال ماه رمضان

بیوگرافی الناز حبیبی و بازیگران سریال دلدار + عکس و ساعت پخش

بیوگرافی بازیگران دلدار بیوگرافی سریال شبکه دو بیوگرافی بازیگران سریال ماه رمضان

سریال دلدار سریالی عاشقانه است که قرار است در شب های ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش شود. این سریال بازیگران مشهوری دارد که از جمله آن ها می توان به پریوش نظریه و محمدرضا غفاری اشاره کرد. ساعت پخش سریال دلدار در ماه رمضان به روز رسانی خواهد شد.

حسام محمودی

حسام محمودی (زادۀ ۱ فروردین ۱۳۶۵ - تهران) بازیگر سینما اهل کشور ایران است.از جمله کارهای اخیر او می توان به سریال لحظه گرگ و میش اشاره کرد

بیوگرافی بازیگران سریال دلدار + عکس و ساعت پخش

علیرضا آرا

علیرضا آرا با نام اصلی علیرضا آرا بازیگر و کارگردان ایرانی در سال ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران بوده و دوره های بازیگری را نیز در حوزه هنری گذرانده است.

مریم بوبانی

بیوگرافی بازیگران سریال دلدار + عکس و ساعت پخش

مریم بوبانی در سال ۱۳۳۲ در سنندج به دنیا آمد. دو سال در کلاس‌های آزاد بازیگری بازیگری آموخت و در ۱۳۷۶ با بازی در مهر مادری (به کارگردانی کمال تبریزی) در نقشی فرعی بازی در سینما را آغاز کرد. وی مادر آیین احدی فر تنظیم کننده گروه چارتار است.

کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی (زاده ۱۳۵۲ تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۶ می‌باشد. وی همچنین دختر سعید امیرسلیمانی و خواهر سپند امیرسلیمانی از بازیگران سینما است.

بیوگرافی بازیگران سریال دلدار + عکس و ساعت پخش

علی اوسیوند

علیرضا اوسیوند متولد 1336 مسجدسلیمان،دارای لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده تربیت مدرس است. وی فعالیت هنری خود را در زمینه بازیگری، دستیار تهیه و دستیار کارگردان در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد. او همچنین همسر حمیرا ریاضی (بازیگر) سینما و تلویزیون است.

الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد 1367 در تهران است. بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ‌التحصیل رشته تدوین است. در کودکی تئاتر بازی می‌کرد. از سال ۱۳۷۶ همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده‌است. پس از آن که سعید سلطانی برای ۳ فیلم خود او را انتخاب کرد، به‌طور جدی‌تر این حرفه را دنبال کرد. تا کنون، در ۳ فیلم از کیانوش عیاری نیز جلوی دوربین رفته‌است

بیوگرافی بازیگران سریال دلدار + عکس و ساعت پخش

بهزاد فراهانی

بهزاد فراهانی (متولد ۱ بهمن ۱۳۲۳ ، روستای درمنک از توابع فراهان واقع در استان مرکزی بازیگر و فیلمنامه‌نویس می‌باشد. دوره‌هایی از تئاتر را در فرانسه گذراند و در کارگردانی، بازیگری و نویسندگی فارغ‌التحصیل شد. او فرزند دوم غلامرضا، همسر فهیمه رحیمی‌نیا و پدر شقایق فراهانی ، گلشیفته فراهانی و آذرخش فراهانی است.

بیوگرافی بازیگران سریال دلدار + عکس و ساعت پخش

سوگل خلیق

بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون متولد ۱۳۷۹ در شهر تهران می باشد از بازیگران زن جوان و تازه کار سینمای ایران بوده که تاکنون توانسته عملکرد بسیار خوبی از فیلمهایی که تازه بازی کرده داشته باشد.

نیما رئیسی

نیما رئیسی ، بازیگر و گوینده ایرانی است. نیما رییسی در بیمارستان فامیلی رشت به دنیا آمد اما تمام دوران کودکی و نوجوانی خود را در شهرک مسکونی نکاچوب واقع در ساری و منطقه دشت ناز گذرانده است. او در سال‌های ۶۸ تا ۷۳ در خود شهر ساری اقامت داشته و پس از قبولی در دانشگاه به تهران مهاجرت نموده است. شهر بابل زادگاه پدری او می‌باشد. وی در مقطعی عضو انجمن گویندگان جوان بوده‌است.

بیوگرافی بازیگران سریال دلدار + عکس و ساعت پخش

پریوش نظریه

پریوش نظریه متولد 1348 در گچساران است. او فارغ التحصیل رشته نمایش عروسکی است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال 139 با فیلم "عروس حلبچه" آغاز کرد. او فارغ التحصیل نمایش عروسکی است.

محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری متولد 1364 در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته گرافیک است. او فعالیت سینمایی خود را از سال 1384 با فیلم رویای خیس آغاز کرد.

منابع: سوره سینما/ حرف تازه / ویکی پدیا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها