دی‌کاپریو بازیگر فیلم کارگردان برنده اسکار می‌شود؟

کد خبر: 937526

لئوناردو دی‌کاپریو برای ایفای نقش در فیلم جدید گیرمو دل تورو پای میز مذاکره نشست.

دی‌کاپریو بازیگر فیلم کارگردان برنده اسکار می‌شود؟

باشگاه خبرنگاران: لئوناردو دی‌کاپریو برای ایفای نقش در فیلم جدید گیرمو دل تورو پای میز مذاکره نشست.

به گزارش ورایتی، فیلم جدید گیرمو دل تورو کارگردان برنده اسکار برای فیلم «شکل آب» در سال ۲۰۱۸، «خیابان کابوس» نام دارد. لئوناردو دی‌کاپریو برای ایفای نقش در این فیلم سینمایی پای میز مذاکره نشسته است.

گیرمو دل تورو کارگردان این فیلم خواهد بود و و به همراه کیم مورگان نویسندگی این فیلم را بر عهده دارد. دل تورو همچنین به همراه مایلز دیل و کمپانی «تی اِس جی اینترتینمنت» تهیه کننده و تامین کننده مالی این فیلم سینمایی هستند و شرکت «فاکس قرن بیستم» نیز حقوق توزیع بین المللی این فیلم را بر عهده گرفته است.

این فیلم ساخت مجددی از فیلم دیگری در سال ۱۹۴۷ و محصول کمپانی فاکس است که از رمانی به همین نام به نویسندگی ویلیام لیندسی گرشام اقتباس شده است. در نسخه ۱۹۴۷ این فیلم بازیگرانی مثل تایرون پاور (که در نقش یک پسر جوان و بلند پرواز ظاهر می‌شود) و کالین گری حضور داشتند.

نسخه جدید این فیلم در پاییز امسال و با مشخص شدن بازیگران نقش‌های باقی مانده شروع خواهد شد.

بعد از آنکه فیلم قبلی دل تورو به نام «شکل آب» چندین جایزه اسکار از جمله بهترین کارگردانی و بهترین فیلم سینمایی را برای وی به ارمغان آورد، نویسنده این فیلم تصمیم گرفت که او را برای کارگردانی فیلم جدیدش انتخاب کند.

گفتنی است لئوناردو دی‌کاپریو بعد از فیلم «از گور برخاسته» به کارگردانی آلخاندرو گنسالس در سال ۲۰۱۵ که توانست جایزه اسکار را برای بازی در این فیلم دریافت کند، در هیچ فیلمی ظاهر نشده است. این بازیگر امسال نیز قرار است با فیلم سینمایی تارانتینو به نام «روز و روزگاری در هالیوود» به پرده سینما بازگردد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها