گریم عجیب «احمد مهران‌فر» در فیلم «دینامیت» +عکس

کد خبر: 958605

احمد مهران‌فر بازیگر محبوب سریال پایتخت که سالها با کاراکتر ارسطو توانسته لحظات خوبی را برای مخاطبان تلویزیون ایجاد کند، امسال با دو فیلم راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

گریم عجیب «احمد مهران‌فر» در فیلم «دینامیت» +عکس

خبرگزاری میزان: احمد مهران‌فر بازیگر محبوب سریال پایتخت که سال‌ها با کاراکتر ارسطو توانسته لحظات خوبی را برای مخاطبان تلویزیون ایجاد کند، امسال با دو فیلم راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

مهران فر که به تازگی بازی در سریال «سال‌های دور از خانه» را به پایان رسانده، هم اکنون اکران فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز-رد خون» را در پرونده کاری خود می‌بیند، فیلم که تاکنون به عنوان پرفروش‌ترین فیلم نیمه دوم سال جاری به حساب می‌آید.

این بازیگر برای اولین بار در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» در سینمای ایران ظاهر شد و پس از آن در فیلم‌های «اقلیما»، «حقیقت گمشده»، «کلبه» و «آتش‌بس» و تئاتر‌هایی همچون «همه چیز دربارهٔ آقای ف»، «فنز»، «قهوه تلخ»، «شکلک» «۱۷ دی کجا بودی؟» به ایفای نقش پرداخته‌است.

هر چند مهران فر کارنامه کاری پررنگی را در سینما تجربه می‌کند، اما همچنان جای خالی سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را در ویترین جوایز خود خالی دیده و امسال با دو فیلم سینمایی «دینامیت» و «انفرادی» برای کسب این جایزه به رقابت با سایر بازیگران می‌پردازد.

گریم عجیب «احمد مهران‌فر» در فیلم «دینامیت»

دینامیت

فیلم سینمایی دینامیت را مسعود اطیابی کارگردانی می‌کند و تهیه آن بر عهده ابراهیم عامریان است. نازنین بیاتی در این فیلم یکی از نقش‌های اصلی را بر عهده دارد. فیلمبرداری «دینامیت» به تازگی در تهران آغاز شده است.

احمد مهران فر در این فیلم نقش اصلی مرد را ایفا می‌کند، علاوه بر وی نازنین بیاتی، زیبا کرمعلی و نادر سلیمانی بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در این فیلم سینمایی قطعی شده است. «دینامیت» جدیدترین همکاری اطیابی و عامریان بعد از فیلم «تگزاس» است که این روز‌ها با فروش بیش از ۱۴ میلیارد تومان همچنان در سینما‌ها در حال اکران است.

این فیلم سینمایی چند بازیگر مطرح و شناخته شده دیگری هم دارد که به زودی انتخاب و معرفی می‌شوند. پیش بینی می‌شود «دینامیت» با توجه به مضمون کمدی و ترکیب بازیگرانش از فیلم‌های پرفروش سال باشد.

گریم عجیب «احمد مهران‌فر» در فیلم «دینامیت»

انفرادی

فیلم سینمایی انفرادی یکی از آثار کمدی و پربازیگر سینما در سال جاری خواهد بود، البته این فیلم شانس حضور در جشنواره فیلم فجر در دوره سی و هشتم را خواهد داشت، اما باید دید سید مسعود اطیابی این اثر را برای فجر رونمایی خواهد کرد و یا صرفا به گیشه و اکران فکر می‌کند.

احمد مهران فر در فیلم سینمایی انفرادی به کارگردانی سید مسعود اطیابی با مهدی هاشمی و رضا عطاران همبازی شده است، ترکیبی که می‌تواند به عنوان یکی از شانس‌های گیشه در سال جاری یا نوروز سال آینده معرفی شود.

پیش از این احتمال داده می‌شد که فیلمبرداری این فیلم تا پایان شهریور به اتمام برسد، اما تا کنون خبری مبنی بر اتمام فیلمبرداری این فیلم منتشر نشده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها