متفاوت‌ترین نقش بازیگر «حکایت‌های کمال» در سریال‌های تاریخی

کد خبر: 963754

بازیگر سریال «معمای شاه» گفت: فیلم‌برداری سریال «حکایت‌های کمال» در اوج گرما صورت گرفت و، چون کار تاریخی بود لباس‌ها متناسب آن زمان بود به همین خاطر شرایط را از لحاظ فیزیکی برای ما سخت می‌کرد.

متفاوت‌ترین نقش بازیگر «حکایت‌های کمال» در سریال‌های تاریخی

خبرگزاری میزان: شهرام عبدلی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در تله فیلم «قلاب» به کارگردانی مهدی حیدری و تهیه کنندگی مصطفی علمی فرد هستم و همچنین در سریال «حکایت‌های کمال» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی و تهیه کنندگی محسن شایان فر به ایفای نقش پرداخته ام که هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه ۲ سیما پخش می‌گردد.

عبدلی پیرامون سریال «حکایت‌های کمال» اظهار کرد‌: سریال «حکایت‌های کمال» با روایتی از دهه چهل قرار است در ۱۵۰ قسمت براساس ۱۵۰ داستان از کتاب «حکایت‌های کمال» نوشته محمد میرکیانی باشد که در چند فاز تصویربرداری می‌شود، فاز نخست این سریال برای ۳۱ قسمت نگاشته شده و قسمت‌های دیگر برای فاز دوم در نظرگرفته شده است.

وی در همین راستا افزود: سریال «حکایت‌های کمال» دارای ژانر کودک و نوجوان است و به نظر بنده جای آن در تلویزیون بسیار خالی بود، امیدوارم از این نوع کار‌ها بیشتر تولید شود.

شهرام عبدلی در خصوص قصه سریال «حکایت‌های کمال» اذعان کرد: سریال «حکایت‌های کمال» قصه‌های شیرینی دارد و مربوط به مقطع تاریخی اواخر دوره پهلوی اول است که شخصیت اصلی آن یک پسربچه محصل به نام کمال با بازی محمدرضا شیرخانلو است، فضای سریال حول کمال و اهالی محل زندگی او می‌چرخد و بنده در این سریال نقش «سورچی» را ایفا می‌کنم.

این بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: بخشی از ضبط سکانس‌های من و سایر بازیگران باقی مانده است، اما هنوز دستمزد‌های عوامل پرداخت نشده است.

عبدلی درباره سختی‌های فیلم‌برداری سریال «حکایت‌های کمال» اذعان کرد: فیلم‌برداری سریال «حکایت‌های کمال» در اوج گرما صورت گرفت و، چون کار تاریخی بود لباس‌ها متناسب آن زمان بود به همین خاطر شرایط را از لحاظ فیزیکی برای ما سخت می‌کرد.

این بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون تجربه بازی در آثار تاریخی خاطرنشان کرد: تجربه نقش‌های تاریخی این چنینی را زیاد داشته ام، اما نقش «سورچی» را تا به امروز تجربه نکرده بودم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها