اولین تصاویر از بازیگر جان ویک در فیلم جدیدش

کد خبر: 966580

تصویر گریم کیانو ریوز بازیگر سه گانه سینمایی «جان ویک» در فیلم سینمایی «بیل و تد با موسیقی روبرو می‌شوند» منتشر شد.

اولین تصاویر از بازیگر جان ویک در فیلم جدیدش

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از ورایتی، طرفداران کیانو ریوز بازیگر سه‌گانه‌های سینمایی «جان ویک» و «ماتریکس» می‌توانند شکل ظاهری ریوز در فیلم جدیدش را ببینند.

سینمایی «بیل و تد با موسیقی روبرو می‌شوند»، ۲۹ سال پس از فیلم سینمایی «سفر وحشیانه بیل و تد» ساخته شده و کیانو ریوز به همراه الکس وینتر نقش دو دوست قدیمی را در آن ایفا می‌کنند.

اولین تصاویر از بازیگر جان ویک در فیلم «بیل و تد»

طبق اخبار جدید، در این فیلم دو شخصیت بیل و تد با یک جهنده زمان که از آینده آمده، روبرو می‌شوند که به آن‌ها هشدار می‌دهد یکی از آهنگ‌های آن‌ها تنها راه نجات بشریت است. به این ترتیب آن‌ها وارد یک ماجراجویی جدید می‌شوند. این دو دوست میانسال با کمک دختران خود به دنبال کشف آهنگی هستند که به دنیا هماهنگی ببخشد.

علاوه بر کیانو ریوز و وینتر، سامارا ویوینگ، بریگت اتندی پین، اسکات مسکودی، کریستین شال، آنتونی کاریگن، ارین هایس، جیلیان بل، هالند تیلور و امی استاچ دیگر بازیگران این فیلم هستند.

اولین تصاویر از بازیگر جان ویک در فیلم «بیل و تد»

دین پاریزو، کارگردان فیلم سینمایی «ماجراجویی کهکشانی» و قسمت قبلی بیل و تد، کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده دارد. کریس ماتسون و ادسلیمان نویسندگان فیلم‌های سینمایی «ماجراجویی عالی بیل و تد» و «سفر وحشتناک» فیلمنامه این فیلم را نوشته اند.

بحث ساخت سومین فیلم از «بیل و تد» از سال ۲۰۱۰ مطرح شده بود و در نهایت رسماً در سال ۲۰۱۸ ساخت این فیلم چراغ سبز گرفت. این فیلم در تاریخ ۲۱ آگوست ۲۰۲۰ (۳۱ مرداد ۹۹) اکران می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها