بازیگر «لاتاری»: همیشه نسبت به پژمان جمشیدی گارد داشته‌ام

کد خبر: 975234

بازیگر فیلم سینمایی «دوزیست» گفت: همیشه از دور، نسبت به پژمان جمشیدی گارد داشتم و نمی‌دانم دلیل آن چه بود، اما به لحاظ اخلاقی و کار بلدی درجه یک است و در پشت‌صحنه فیلم «دوزیست» شاهد این بودم که چه زحمتی می‌کشد.

بازیگر «لاتاری»: همیشه نسبت به پژمان جمشیدی گارد داشته‌ام

خبرگزاری میزان: بازیگر فیلم سینمایی «دوزیست» گفت: همیشه از دور، نسبت به پژمان جمشیدی گارد داشتم و نمی‌دانم دلیل آن چه بود، اما به لحاظ اخلاقی و کار بلدی درجه یک است و در پشت‌صحنه فیلم «دوزیست» شاهد این بودم که چه زحمتی می‌کشد. هادی حجازی‌فر بازیگر سینما و تلویزیون که با فیلم‌های «آتابای» و «دوزیست» در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، در خصوص ریسک حضور متفاوت خود در فیلم سینمایی «دوزیست» اظهار کرد: در بازیگری رویایی ندارم به واسطه اینکه معتقدم در بسیاری از لحظات تعریف و سلیقه‌هایی که وجود دارد چه در مخاطب و چه در سینماگر بر اساس تعریفی که من باور دارم منطبق نیست.

وی در همین راستا ادامه داد: من زمانی تشویق می‌شوم که انتظارش را ندارم و زمانی دیده نمی‌شوم که باور ندارم به طور مثال مگر می‌شود نادر فلاح را در این همه از نقش‌های خوبش نادیده گرفت؟، اما داستان این است که سینما قواعد خودش را دارد و کسی نمی‌تواند آن را تغییر دهد.

بازیگر فیلم «دوزیست» در خصوص بازی در ژانر‌های متفاوت و آینده بازیگری خود اذعان کرد: با وجود اینکه در ژانر‌های مختلفی ایفای نقش کردم، اما هنوز نقش‌های بسیاری است که دوست دارم تجربه کنم، اما گاهی اوقات در زمان جشنواره، زدن برخی از حرف‌ها ممکن است به درستی تعبیر نشود و به برخی دوستان بربخورد و حمل بر غرور بگذارند.

وی در همین راستا ادامه داد: من همیشه تلاش می‌کنم که زیست و تربیتم مبنایش بر صداقت باشد من نیز مانند شما خبرنگاران تا چند سال پیش دنبال دوستان بازیگر و کارگردان سعی در گرفتن مصاحبه و صحبت با آن‌ها داشتم و از همان موقع سعی می‌کردم این صداقت را حفظ کنم.

بازیگر فیلم «لاتاری» در خصوص همکاری با پژمان جمشیدی اظهار کرد: همیشه از دور، نسبت به پژمان جمشیدی گارد داشتم و نمی‌دانم دلیل آن چه بود، اما به لحاظ اخلاقی و کار بلدی درجه یک است و در پشت‌صحنه فیلم «دوزیست» شاهد این بودم که چه زحمتی می‌کشد و با جان و دل مایه می‌گذارد، رفتار حرفه‌ای او به من چیز‌های زیادی آموخت.

بازیگر فیلم «آتابای» در خصوص فعالیت‌های آینده خود اظهار کرد: رویای آینده من کارگردانی فیلم سینمایی خودم است این را همیشه گفته‌ام، اما توفیق آن را هنوز پیدا نکرده‌ام، اما حالا می‌گویم که به یاری خداوند قطعاً در سال آینده فیلم خود را می‌سازم و امسال هم به یاری دوستان یک فیلم کوتاه ساختم که تجربه بسیار خوبی بود.

بازیگر «ایستاده در غبار» در خصوص حواشی موجود پیرامون جشنواره فجر امسال تأکید کرد: در کل من مشکلات و دیدگاه‌های سینما را نمی‌شناسم، از نظر من سینما بخشی از جامعه است و همان‌طور که جامعه نسبت به اتفاقات گاهی احساسی و گاهی عقلانی برخورد می‌کند در سینما نیز چنین اتفاقی می‌افتد اگر بخواهیم این اتفاقات را بزرگنمایی کنیم درنهایت به ضرر هم اهالی سینما و هم مخالفان آن تمام می‌شود و باید به احساسات همدیگر احترام بگذاریم همینطور آرزو می‌کنم همدلی و دوستی بیشتر جریان یابد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها