تیپ چادری شبنم قلی‌خانی در سریال جدید تلویزیونی +تصاویر

کد خبر: 986264

تصویربرداری سریال «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی این روز‌ها به دلیل شیوع کرونا متوقف شده است.

تیپ چادری شبنم قلی‌خانی در سریال جدید تلویزیونی +تصاویر

خبرگزاری فارس: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» در روز‌های پایانی اسفند در بوشهر به پایان رسید و گروه بعد از ضبط این سریال در بوشهر و شیراز به تهران آمدند.

این سریال که به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی بهروز مفید تولید می‌شود، این روز‌ها به دلیل شیوع کرونا و توقف تصویربرداری اغلب سریال و فیلم ها، ضبط نمی‌شود. اما بعد از اعلام وضعیت عادی در سطح کشور دوباره از سر گرفته می‌شود و تا ۴ ماه نیز تصویربرداری آن ادامه خواهد داشت.

تیپ چادری شبنم قلی‌خانی در «بیگانه‌ای با من است» +تصاویر

همچنین از بخش‌هایی که باید مقابل دوربین قرار بگیرد می‌توان به سکانس‌های داخلی و خارجی در تهران اشاره کرد.

به گزارش فارس، بازی پرویز پورحسینی و پوراندخت مهیمن نیز در این سریال به پایان رسیده است.

به گزارش فارس، داستان این سریال ۳۰ قسمتی به کارگردانی احمد امینی و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

تیپ چادری شبنم قلی‌خانی در «بیگانه‌ای با من است» +تصاویر

شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه از بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

ز لوکیشن‌های این سریال می‌توان به خانه‌ای حوالی خیابان جمهوری، بیمارستان عمل، خانه‌ای واقع در کرج، خانه‌ای حوالی میدان هروی و برخی لوکیشن‌های داخلی و خارجی اشاره کرد.

تیپ چادری شبنم قلی‌خانی در «بیگانه‌ای با من است» +تصاویر

دستیار اول کارگردان سامان تفرشی، مدیر تولید حسین باقریان، مدیر برنامه‌ریزی امین پیرحیاتی، مدیر فیلمبرداری علیرضا رنجبران، مدری صدابرداری علیزاده، طراح گریم شهرام خلج، طراح صحنه و لباس حسین مجد و ... از دیگر عوامل این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» به تهیه کنندگی بهروز مفید برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها