انتقاد بازیگر کودک سینما به شبکه شاد +فیلم

کد خبر: 989559

پس از شروع به کار شبکه شاد، دانش آموزان و معلمان زیادی نسبت به اشکالات و کمبود‌های این نرم افزار در فضای مجازی واکنش نشان دادند. در این خصوص از بازیگر نوجوان سینما و تلویزیون پرسیدیم که او با شبکه شاد چه مشکلاتی دارد؟ و آموزش مجازی از طریق مدرسه چگونه است؟

انتقاد بازیگر کودک سینما به شبکه شاد +فیلم

رکنا، محمدرضا شیرخانلو درباره وضعیت آموزش مجازی خود گفت: مدرسه که خاطر کرونا تعطیل شد، آموزش مجازی آغاز شد. من و همکلاسی هایم با معلم خودمان در گروه واتس آپی دروس را ادامه دادیم و تنها فرقی که با مدرسه داشت این بود که خانه بودیم. حتی امتحان هم در این شرایط معلم‌ها از ما گرفتند. شبکه شاد پشتیبانی مناسب ندارد

وی درباره اینکه شبکه شاد برای آموزش تاکنون شرایط مناسبی را داشته است و او و همکلاسی هایش بدون مشکل از این شبکه استفاده می‌کنند یا خیر گفت: من و همکلاسیانم نرم افزار شاد را نصب کرده ایم، اما مدرسه هنوز آموزش از طریق این نرم افزار را شروع نکرده است.

شیرخانلو با تاکید بر اینکه گوشی من آیفون است و شبکه شاد برای سیستم عامل گوشی‌های اپل نسخه‌ای ارائه نداده است افزود: می‌گویند باید شبیه ساز روی گوشی‌های اپل نصب کنید، اما هیچکسی نمی‌داند شبیه ساز چیست! و این نرم افزار پشتیبانی درستی ندارد.

این بازیگر نوجوان با گفتن از اینکه بخاطر اینکه نمی‌توان روی گوشی اپل شبکه شاد را نصب کرد من و برادرم باید هر دو از یک گوشی استفاده کنیم گفت: این مشکل بزرگی است چرا که من نرم افزار را در گوشی برادرم نصب کرده ام که او هم باید برای آموزش خود از شاد استفاده کند و وقتی تداخل ساعت مدرسه ایجاد می‌شود یکی از ما باید درس نخواند که آن یکی بتواند وارد شبکه شاد شود و در کلاس درس حاضر شود.

شیرخانلو در پایان گفت: با تمام این شرایط مدرسه گفته هرزمان تدریس دروس تمام شود، امتحانات پایان سال آغاز می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها