راهنمای انتخاب بهترین پنل پیامکی

کد خبر: 1088078
راهنمای انتخاب بهترین پنل پیامکی

برای شروع با قدرت یک کسب‌وکار چه چیزی نیاز است؟ بله، تبلیغات و تبلیغات! البته تبلیغاتی که هدفمند باشد.

با یک جستجوی ساده متوجه می‌شوید، روش‌های بی‌شماری برای تبلیغات وجود دارد اما آیا همهٔ این روش‌ها برای کسب‌وکار شما مناسب است؟ آیا با وجود هزینه‌های بالای تبلیغات، هر روشی نتیجه و بازدهی مطلوبی دارد؟

همین سوال‌های مهم باعث شد تا سراغ معرفی بهترین روش تبلیغات، یعنی بازاریابی پیامکی برویم و برای انتخاب بهترین پنل شما را راهنمایی کنیم.

سامانهٔ ارسال پیام کوتاه چیست؟

معرفی بهترین پنل پیامکی را در ادامه بر اساس سامانه ملی پیامک به آدرس https://www.melipayamak.com برایتان آماده کردیم.

در میان صدها روش بازاریابی و تبلیغات برای رشد کسب‌وکارها، نام سامانه‌های ارسال اس ‌ام ‌اس مختلفی به چشم می‌خورد که البته شایان‌ذکر است یکی از روش‌های پربازده و مقرون‌به‌صرفه همین تبلیغات پیامکی است، زیرا شما با صرف کمترین زمان ممکن، نوشتن متن جذاب و قراردادن راه‌های ارتباطی یک پل تعاملی با مخاطبین خود می‌سازید که علاوه‌بر ارتباط مؤثر یک کانال فروش هم محسوب می‌شود.

پس بهتر است از رقبای خود عقب نمانید و بهترین سامانهٔ پیام کوتاه را برای خود داشته باشید.

معرفی سامانه ملی پیامک

سامانه ملی پیامک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سامانه‌های ارسال اس ام اس در ایران، اعتبار و بیش از ده سال تجربه در زمینهٔ ارسال پیام کوتاه دارد و این اطمینان را به شما می‌دهد که با کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون اختلال پیامک‌های تبلیغاتی‌تان را به مخاطب می‌رساند.

یکی دیگر از مزایای این سامانه پشتیبانی حرفه‌ای و تمام‌وقت است. شما همه‌روزه از ساعت 8 صبح تا 21 می‌توانید از طریق تیکت و تماس تلفنی با این مجموعه ارتباط داشته باشند. اما پنل پیامکی چه کاربرد و مزایایی برای مجموعه شما دارد؟

مزایای پنل پیامک

علاوه‌بر تعرفه مناسب ارسال پیامک سامانه ملی پیامک این شرکت خدمات اطلاع‌رسانی و تبلیغات هر کسب‌وکاری را به ‌آسانی و با چند کلیک انجام می‌دهد.

هزینه خرید پنل اس ام اس بسیار به صرفه است و با کمترین هزینه میتوانید تبلیغات پیامکی کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

اما اگر بیشتر در این سامانه دقیق شویم ابزارهای ویژه و کاربردی دارد که برای هر کسب‌وکاری لازم است.

ارسال پیامک از روی نقشه

برای ارسال پیامک به صورت محله‌ای، تنها کافیست وارد پنل خود در سامانهٔ ملی پیامک شوید، از قسمت پیامپ نقشهٔ شهر مورد نظرتان را انتخاب کنید، روی هر محله‌ای که مدنظرتان می‌باشد کلیک کنید و متن تبلیغات خودتان را ارسال کنید.

داشتن بانک شمارهٔ شهر به شهر و استانی در ملی پیامک یکی از مزایای این سامانه است. شما می‌توانید برای 17 کلانشهر ارسال پیامک داشته باشید، تبلیغات کسب‌وکارتان را ارسال کنید و فروش چند برابری داشته باشید.  

ارسال پیامک برای مشاغل و اصناف

ارسال بر اساس بانک اصناف و مشاغل، یکی از مهم‌ترین مزایای بانک شمارهٔ ملی پیامک است که رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد. با این بانک شماره شما می‌توانید محصول و خدمات ارائه شده خود را به مشاغل مرتبط با کسب‌وکارتان ارسال کنید و یک کانال ارتباطی از مشتریان بالقوه خود بسازید که این ارتباط قطعاً برای شما فروش دائمی ایجاد خواهد کرد.

ارسال پیامک بر اساس جنسیت

این ویژگی برای کسب‌وکارهایی است که محصولات یا خدماتی مختص جنسیت خاصی تولید می‌کنند و نیازمند یک معرفی و تبلیغات هدفمند هستند.

پس وارد پنل خود شوید و از این ماژول استفاده کنید تا دیگر تبلیغات بدون هدف و نتیجه ارسال نکنید با این کار هزینهٔ تبلیغات شما چندبرابر قبل بازدهی دارد.

نکات اساسی در بازاریابی پیامکی

برای نوشتن متن پیامک جذاب و موثر باید به نکات مهمی توجه کنید که ما در ادامه به بعضی از آن‌ها اشاره کردیم.

اولین نکته، نوشتن متن کوتاه و موثر است. تنها داشتن یک پنل پیامکی برای گسترش کسب‌وکارتان و تبلیغات و فروش کافی نیست، شما باید اصول نوشتن یک متن جذاب در 70 کاراکتر را بدانید. این نکته قابل‌توجه باعث دیدن و خوانده شدن تبلیغات شما می‌شود.

زمان ارسال پیامک

یکی دیگر از نکات مهم، انتخاب زمان اصولی و مناسب کسب‌وکار شما در تبلیغات است.

اینکه هر زمان که فرصت کردید، تبلیغات انجام دهید بیشتر یک روش اشتباه و بدون کاربرد است که باید هر چه سریع‌تر تغییر وضعیت دهید. پس یک ‌زمان مناسب ویژهٔ شغل خودتان انتخاب کنید که با ارسال پیامک تبلیغاتی مخاطبانتان به سمت شما بیایند.

این مورد در ارسال هم‌زمان و مکرر هم کاربرد دارد، در واقع شما باید اجازه دهید تا مخاطب با خواندن متن جذاب شما به سمت آن و خرید روانه شود. البته یادتان باشد که معمولا قبل از 9 صبح و بعد از 8 شب زمان مناسبی برای ارسال پیامک نیست.

حرف آخر

اگر شما هم هر راه تبلیغاتی رفتید و نتیجهٔ دلخواه را کسب نکردید، باید بگوییم روش تبلیغات اشتباهی را انتخاب کردید. برای داشتن یک کمپین تبلیغاتی موفق باید در کنار یک مشاور این روند را طی کنید و چه مشاورینی بهتر از پشتیبانی ملی پیامک می‌توانید پیدا کنید که در تمام روزهای هفته به سوالات شما پاسخ دهند؟

در هر قسمت از مسیر بازاریابی پیامکی که به مشکل خوردید، تنها کافیست با تیم پشتیبانی ملی پیامک تماس بگیرید، سوالاتتان را بپرسید یا به صورت تیکت از داخل پنل ارسال کنید.

در ضمن نگران زمان مشاوره با تیم پشتیبانی فنی ملی پیامک هم نباشید. این مجموعه با دو شیفت پاسخگویی در ایام کاری از ساعت 8 صبح تا 22 شب و در روزهای تعطیل و غیرکاری از ساعت 9 صبح تا 17 عصر در خدمت‌رسانی به شما آماده هستند.

خبر خوش اینکه ملی پیامک با ارائه نمایندگی پنل پیامک فرصتی برای مشتریان خود فراهم کرده تا کسب درآمد مضاعفی داشته باشند برای دریافت اطلاعات بیشتر روی لینک www.melipayamak.com/reseller/  کلیک کنید و درصورتی‌که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید، یا سؤالی برایتان پیش‌آمده است، با بخش پشتیبانی ملی پیامک به شماره‌تلفن 02163404 تماس بگیرید.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها