ساخت تی‌شرتی که درون بدن شما را نشان می دهد +عکس

کد خبر: 499001

محققان موفق به تولید تی‌شرتی منحصر به فرد به نام Virtuali-Tee شده اند که قادر است تمامی قسمت‌های داخلی بدن انسان را نشان دهد.

سرویس فناوری فردا: این تی‌شرت واقعیت افزوده به گونه ای طراحی شده است که فرد مقابل می تواند با استفاده از یک گوشی هوشمند و یا تبلت و با قرار دادن آن بر روی نقاط مورد نظر، تصاویری انیمیشنی و شبیه به عکس های گرفته شده با اشعه ایکس را از آنچه که درون بدن فرد مقابل می گذرد مشاهده کند.

از این دستاورد می توان برای کاربردهای مختلفی همچون آموزش به دانش آموزان و دانش‌جویان در خصوص نحوه کار و همچنین موقعیت قسمت های مختلف بدن انسان از قبیل قلب، دستگاه گوارش و غیره استفاده کرد.

البته اگر افراد از یکی از هدست های واقعیت مجازی همچون گوگل کاردبورد، گیر وی‌آر سامسونگ و غیره استفاده کنند می توانند با کمک اپلیکیشن ویژه این تی شرت یعنی Virtuali-Tee به صورت مجازی به قسمت های مختلف بدن انسان سفر کنند.

شرکت Curiscope که ساخت این تی‌شرت را انجام داده است برای آغاز تولید انبوه این محصول نیازمند به 100 هزار دلار سرمایه اولیه است و افرادی که علاقه مند به داشتن یکی از این تی‌شرت ها هستند می توانند با مراجعه به وب سایت کیک استارتر و پرداخت تنها 25 دلار، به این شرکت در جمع آوری هزینه برآورد شده و تولید این محصول کمک کنند.

گفته شده در صورت تامین هزینه مورد نیاز، عرضه این تی‌شرت از ماه آگوست سال میلادی جاری آغاز خواهد شد. البته اگر اتفاق خاصی نیفتد و این طرح به سرنوشت بسیاری از طرح های حاضر در این وب سایت یعنی عدم جمع آوری هزینه مورد نیاز دچار نشود.

تی شرت
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها