دومین کتابفروشی فیزیکی آمازون در سن دیگو افتتاح خواهد شد

کد خبر: 500105

شرکت آمازون قصد دارد دومین کتابفروشی فیزیکی خود را در سن دیگو درست مقابل یک فروشگاه اپل و در کنار یک فروشگاه تسلا افتتاح کند. آمازون از مدتی قبل چندین آگهی‌ استخدام برای کتابفروشی‌ در سن دیگو منتشر کرده بود و اکنون مطابق با بنری که در سر در این بنا نصب شده است، این کتاب فروشی تابستان امسال افتتاح خواهد شد.

میکی از سخنگویان آمازون خبر مربوط به افتتاح این فروشگاه را تایید و اعلام کرد که این شرکت در حال حاضر مشغول استخدام مدیران فروش و سایر کارمندان مربوطه است و جزییات مربوط به این فروشگاه طی روز‌های آینده منتشر خواهد شد.

آمازون اولین کتابفروشی فیزیکی خود را در نوامبر گذشته در سیاتل افتتاح کرد، مشتریان می‌توانند منتخبی از پرفروش‌ترین کتاب‌های موجود در بازار و هم چنین سخت افزارهای تولید شده توسط آمازون از جمله کتابخوان‌های کیندل، تبلت‌های Fire و دستیار صوتی اکو را از این کتابفروشی خریداری کنند.

اوایل سال جاری شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه آمازون قصد دارد در سال جدید حدود 400 فروشگاه فیزیکی جدید را در کشورهای مختلف جهان افتتاح کند. در هر حال آمازون هنوز به صورت رسمی این خبر را رد یا تایید نکرده است، اما بسیاری از شرکت‌های انتشاراتی عنوان کردند که آمازون برای افتتاح این فروشگاه‌ها طرح فوری ندارد.

گرچه توسعه این تعداد فروشگاه در آینده نزدیک اتفاق نخواهد افتاد، به نظر می‌رسد که آمازون حس بسیار خوبی از ارزیابی و افتتاح فروشگاه‌های فیزیکی با سرعت آهسته دارد.

آمازون

منبع: theverge

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها