دانلود: بهترین نرم افزارهای کمکی اینستاگرام

کد خبر: 515803

برنامه رسمی شبکه اجتماعی اینستاگرام برای کاربران اندروید است. اینستاگرام یک شبکه اجتماعیست که کاربران آن میتوانند آخرین تصاویر و ویدیوها را به اشتراک بگذارند. برنامه اندرویدی این شبکه بین 100,000,000 تا 500,000,000 بار نصب شده که نشان از محبوبیت بالای این شبکه و برنامه اندرویدی آن دارد. توسط Instagram میتوانید عکسهای روزمره را با اعمال فیلترهای گوناگون به آثاری هنری تبدیل کرده و میان دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود عکسها و لحظاتی را که دوستان در این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید.

دانلود: بهترین نرم افزارهای کمکی اینستاگرام
سرویس فناوری فردا: اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی موبایلی است. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده می باشد ولی برای داشتن عکس های دلخواه میتوان از نرم افزارهای کمکی دیگری استفاده کرد تا عکس های زیباتری داشت. در این گزارش چندتا محبوبترین نرم افزارهای کمکی اینستاگرام را معرفی میکنیم: Instagram Instagram 7.21.1 build 28735179 برنامه رسمی شبکه اجتماعی اینستاگرام برای کاربران اندروید است. اینستاگرام یک شبکه اجتماعیست که کاربران آن میتوانند آخرین تصاویر و ویدیوها را به اشتراک بگذارند. برنامه اندرویدی این شبکه بین 100,000,000 تا 500,000,000 بار نصب شده که نشان از محبوبیت بالای این شبکه و برنامه اندرویدی آن دارد. توسط Instagram میتوانید عکسهای روزمره را با اعمال فیلترهای گوناگون به آثاری هنری تبدیل کرده و میان دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود عکسها و لحظاتی را که دوستان در این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید.
Instagram لینک دانلود
Imagine for Instagram برنامه Imagine for Instagram v3.5 نام یک نسخه مخصوص طرای شده تحت پلتفرم نرم افزار اینستاگرام با طراحی متریال می باشد که می تواند از آن در حالت های افقی و همچنین در تبلت ها نیز به سادگی نسخه اصلی اینستاگرام از آن استفاده نمود . در میان کاربران به جست و جو پرداخته و آن ها را دنبال کنید . پست های اینستاگرام کاربران را چک کرده و عکس های مورد علاقه را لایک کنید . همچنین شما می توانید لیست پیروان خود را نیز مشاهده فرمایید . در صورت تمایل قادر خواهید بود تا با چند حساب کاربری به صورت همزمان وارد برنامه شده و همه آن ها را چک کنید . شایان توجه است که رابط کاربری این نسخه از اینستاگرام فوق العاده زیبا می باشد.
Instagram لینک دانلود
Video Editor No Crop با استفاده از برنامه Video Editor No Crop 1.35.101 Ad-Free قابلیت اضافه کردن موزیک و نوشته به فیلم ها و تصاویر خود را خواهید داشت. در این اپلیکیشن ابزارهای جهت ویرایش و زیباسازی عکس ها و فیلم ها گنجانده شده است. این نرم افزار همچنین به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید برای تصاویر و فیلم های خود فریم های بلور قرار دهید و زیبایی آنها را دو چندان کنید. اگر شما نیز از جمله کاربرانی هستید که این روزها به ویدئوهای Dubsmash علاقه پیدا کردید ، پیشنهاد میکنیم برای ویدئوهای داب اسمشی خودتان از این برنامه استفاده کنید. یکی از امکانات دیگر این برنامه قابلیت Crop کردن فیلم ها و تصاویر می باشد که البته این ویژگی در نسخه های جدید اینستاگرام اضافه شده و خیلی به کارتان نخواهد آمد ! لازم به ذکر است که تصاویر و ویدئوها در مسیر sdcardInstaShot ذخیره می شوند.
Instagram لینک دانلود
Layout from Instagram
Layout from Instagram: Collage 1.2.5 نام یکی از بهترین و جدیدترین برنامه های ویرایش عکس مخصوص شبکه اجتماعی اینستاگرم برای دستگاه های اندرویدی به شمار می رود که توسط خود شرکت Instagram تولید و عرضه شده است . با نصب و استفاده این برنامه در گوشی خود می توانید چند تصویر را علامت زده و آنها را با هم ترکیب کرده واصطلاحا تصاویر کلاژ بسازید و در نهایت آن ها را در شبکه اجتماعی اینستاگـرام با دوستان خود به اشتراگ بگذارید. در ابتدا یک عکس با دوربین خود بگیرید و سپس آن را ویرایش نموده و در نهایت آن را در اینستـاگرام قرار دهید. یک طرح بندی جدید برای خودتان راه بیاندازید. البته در نسخه جدید اینستاگرام منتشر کردیم این برنامه به عنوان یک بخش به داخل خود برنامه Instagram اضافه شده است ولی ابتدا باید Layout from Instagram: Collage را دانلود و نصب کنید تا این گزینه فعال شود.
Instagram لینک دانلود
Grab for Instagram برنامه گرب اینستاگرام Grab for Instagram 1.2.2 یک برنامه بی نظیر و بسیار کامل میباشد که با نصب این برنامه بر روی گوشی خود میتوانید امکانات بسیار فراوانی را به اینستاگرام خود اضافه کنید تا به امروز نسخه های بسیاری از برنامه اینستاگرام منتشر شده است که قابلیت های زیادی را نسبه به نسخه اصلی برنامه نداشته اند و فقط چندید قابلیت جزئی را به آن اضافه کرده اند ولی برنامه گراب اینستاگرام یک اپلیکیشن بسیار متفاوت میباشد که امکانات و کلاس کاری این برنامه به حدی غیر قابل انتظار و غافل گیر کننده است که گویی اینستاگرام رسما نسخه‌ی جدیدی از خود را منتشر کرده است در این برنامه گزینه های زیادی اضافه شده است ازجمله Switch Account برای انتقال به اکانت های دیگر خود در اینستاگرام و آیکون Liked که توسط خود سازنده گراب اضافه شده و جدید است که با لمس آن به تصاویری که در اینستاگرام لایک کرده‌اید منتقل خواهید شد . یکی دیگر از مشکلات نیز مربوط به فایل های ویدئویی به اشتراک گذاشته شده می باشد که نمی توانید به هر قسمت از فایل ویدئویی در حال پخش بروید اما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به هر ثانیه ای از فایل های ویدئویی رفته و ادامه آن ها را مشاهده کنید . در نسخه اصلی برنامه اینستاگرام شما مجبور بودید که برای نمایش تصاویر خود Grid باید بر روی عکس کلیک میکردید ولی در این نسخه شما میتوانید بین دو حالت Grid و سایز اصلی سوئیچ کنید و به آسانی به مرور تصاویر لایک شده بپردازید و یک آیکون دیگر نیز به این برنامه اضافه شده است به نام Bookmark که دکمه جدیدی است و ابزار سئم Stack است توسط این بخش می‌توانید تصاویر مختلف اینستگرام را بدون آنکه لایک کنید، در یک کالکشنی جداگانه جمع آوری کنید.
Instagram لینک دانلود
iGetter for Instagram Pro
برنامه iGetter for Instagram Pro v1.5.3 یک پلاگین است که به شما عزیزان کمک می کند تا به آسانی فیلم ها و عکس های خود را بدون لاگین کردن ، از شبکه اجتماعی اینستاگرام دانلود کرده و آن ها را به راحتی تماشا نمایید. علاوه بر این این برنامه به شما اجازه می دهد تا ویدیوهای اینستاگرام را به صورت کاملا آنلاین مشاهده فرمایید. برای انجام این کار و شروع عملیات دانلود کافی است URL فیلم و یا عکس را در این برنامه کپی نموده و سپس دانلود عکس و فیلم را آغاز کنید. از این پس دیگر لازم نیست نگران دانلود فایل های ویدیویی و تصویری باشید. با اپلیکیشن iGetter for Instagram Pro دیگر گرفتن اسکرین شات از تصاویر مورد علاقه خود را فراموش کنید ! همچنین شایان توجه بوده که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک می باشد.
Instagram لینک دانلود
InstaSize
InstaSize 3.3.9 یک برنامه کاربردی و زیبا برای طرفداران پروپا قرص اینستاگرام می باشد . یکی از مشکلات استفاده کنندگان از Instagram در زمان اشتراک عکس ها ، مشکل اندازه عکس هاست که معمولا مجبور به بریدن عکس ها می شوند . به کمک InstaSize شما به راحتی می توانید عکس ها را به سایز استاندارد تبدیل کنید و سپس عکس را به طور کامل با سایر افراد به اشتراک بزارید. همچنین نرم افزار اینستا سایز ساده ترین راه برای افزودن متنون زیبا و افکت های جذاب به تصاویر را برای شما به ارمغان خواهد آورد .برنامه InstaSize با به همراه داشتن افکت هایی زیبا قاب هایی مختلف و تغییر در سایز بندی عکس فقط گوشه ای از امکانات مختلف این اپلیکیشن جالب می باشد. در کنار موارد فوق آنچیزی که بهترین بودن این ویرایشگر رایگان را بیشتر نمایان می کند امکان به اشتراک گذاری عکس ها در کمترین زمان و با سرعتی باورنکردنی است. رابط کاربری روان و ساده در عین سبکی بالا بارگذاری هر عکسی از گالری تصاویر شخصیتان را ممکن کرده است.
Instagram لینک دانلود
Instagram Messenger
Instachat -Instagram Messenger 1.7.3 برنامه ای برای چت با دوستان اینستاگرامی در گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط Initech منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. چنانچه جزو کاربران بیشمار شبکه اینستاگرام هستید و دوست دارید که با دوستان خود بصورت خصوصی چت کنید، این اپلیکیشن به خواسته شما جامه عمل پوشانده و این امر را برایتان میسر خواهد نمود.
Instagram لینک دانلود
InstaFollow for Instagram توسط برنامه InstaFollow for Instagram 2.2.5 دوستان جدید خود را در شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام کشف کرده و آن ها را دنبال کنید و به این ترتیب دوستانی متقابل نیز پیدا می کنید. این برنامه برای کسانی که پیج طرفداری در اینستاگرام دارند بسیار مناسب می باشد چرا که بدون شک آنها علاقه مندند که دنبال کننده های پیج خود روز به روز بیشتر شده تا پیشرفت داشته باشند و به این ترتیب می توانند به صورت کامل مدیریت کنند و بر دنبال کننده های خود نظارت داشته باشند. فقط کافیست با اکانت خود وارد شده و پیج خود را مدیریت کنید. امنیت این برنامه نیز بسیار بالا بوده و از مشخصات شما به خوبی محافظت می کند.
Instagram لینک دانلود
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها