نرم افزاری برای مدیریت هوشمندانه خرید

کد خبر: 585316

اگر کارتان خرید و فروش باشد یا مسئولیت یک انبار از کالاهای مختلف را در اختیار داشته باشید، باید با یک مدیریت قوی و هوشمندانه بتوانید ورود و خروج کالاها را کنترل کنید. ثبت و نگهداری کالا در انبار قطعاً نیاز به توجه تمام وقت دارد.

روزنامه ایران: اگر کارتان خرید و فروش باشد یا مسئولیت یک انبار از کالاهای مختلف را در اختیار داشته باشید، باید با یک مدیریت قوی و هوشمندانه بتوانید ورود و خروج کالاها را کنترل کنید. ثبت و نگهداری کالا در انبار قطعاً نیاز به توجه تمام وقت دارد.
بسیاری از افرادی که سال‌هاست کسب و کاری در این زمینه دارند از روش‌های سنتی برای کنترل انبار خود استفاده می‌کنند، اما این روزها به کمک تکنولوژی و ابزارهای اینترنتی براحتی و با صرف هزینه کمتری می‌توان روی یک انبار کالا مدیریت کرد. یکی از ابزارهای کارآمد و البته فارسی در این زمینه اپلیکیشن «انبار» است.
اگر شغل شما آزاد است یا به هر نحوی کالایی یا خدماتی را به مشتریان عرضه می‌کنید این اپ به شما کمک خواهد کرد تا کنترل حرفه‌ای روی کارهایتان داشته باشید. این برنامه قابل استفاده برای اکثر مشاغل است. شما می‌توانید به آسانی و بسرعت فهرست اجناس یا خریداران خود در انبار را ثبت کنید و در هر زمان و مکانی که نیاز داشتید بدون نیاز به قلم یا کاغذ، فاکتورهای فروش را با روش محاسبه قیمت دلخواه تولید کنید. در نهایت نیز پای آن را امضا کنید و در همان لحظه یا در فرصتی که مناسب بود این فاکتور را به کمک شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام برای فردی که می‌خواهید ارسال کنید.
افزودن کالا به صورت دستی یا با اسکن بارکد، تشخیص بارکد تکراری، محاسبه قیمت به سه روش مختلف، وجود فیلد وزن، واحدهای شمارش گوناگون، تولید دو نوع فاکتور ساده و پیشرفته همراه با امضای دیجیتالی، قابلیت پشتیبان‌گیری از اطلاعات ثبت شده، تغییر زبان برنامه به انگلیسی، نگهداری فهرست خریداران و... از دیگر قابلیت‌های این برنامه کاربردی است.
تولیدکنندگان این برنامه معتقدند که انبار امور ثبت، نگهداری و فروش شما را آسان می‌کند پس پیشنهاد می‌کنیم اگر کارتان در زمینه مدیریت انبار است این برنامه را روی گوشی خود نصب کنید. «انبار» به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها