آگهی‌های استخدام روی گوشی در دسترس‌ شما

کد خبر: 586272

بدون شک اطلاع سریع و بموقع از آخرین اخبار، فراخوان‌های جذب نیرو و آگهی‌های استخدام، مهم‌ترین گام برای پیدا کردن شغل و استخدام شدن است.

روزنامه ایران: بدون شک اطلاع سریع و بموقع از آخرین اخبار، فراخوان‌های جذب نیرو و آگهی‌های استخدام، مهم‌ترین گام برای پیدا کردن شغل و استخدام شدن است.
با وجود سرویس‌های اینترنتی و دسترسی سریع به اینترنت شاید دیگر کمتر کسی به سمت آگهی‌های سنتی چاپ شده در روزنامه‌ها برود. در حال حاضر به کمک سایت‌های اینترنتی می‌توانید در سریع ترین زمان ممکن در میان شغل‌های مختلف به جست‌و‌جو بپردازید. در کنار این سایت‌ها باید گفت اپلیکیشن‌ها شاید سریعتر شما را به شغل مورد نظرتان برسانند. یکی از برنامه‌هایی که با نصب آن روی گوشی می‌توانید از آگهی‌های استخدام در شهر خود مطلع شوید، «ای استخدام» است. این برنامه امکانی برای افراد جویای کار فراهم می‌کند تا از طریق گوشی همراه خود اخبار و آگهی‌های استخدامی را حتی زمانی که سرعت اینترنت‌شان قابل قبول نیست به سادگی و با سرعت مشاهده کنند.
از جمله نقطه قوت این برنامه موتور جست‌ و‌جوی قدرتمند آن است. با وارد کردن رشته تحصیلی به همراه محل زندگی برنامه آخرین آگهی‌های شغلی مرتبط با رشته تحصیلی و شهری را که درآن زندگی می‌کنید در اختیارتان می‌گذارد. همچنین این آگهی‌ها به شکل برنامه‌ریزی شده و با مدیریت هوشمندانه‌ای به روز می‌شوند و شغل‌هایی که برای آن نیروی کار جذب شده است دیگر قابل مشاهده نیست.
بعد از جست‌و‌جو در بین شغل‌هایی که به شما پیشنهاد داده شده، اگر شغلی را پیدا کردید که با شرایط شما همخوانی دارد باید کد استخدام آن شغل را به ایمیل ثبت‌کننده آگهی ارسال کنید تا با شما تماس گرفته شود.

شغل‌های جدید ثبت شده در سامانه «آی‌استخدام» به صورت یک نوتیفکیشن برای شما ارسال می‌شود تا شما هیچ موقعیتی را از دست ندهید. پیشنهاد می‌کنیم به‌عنوان یک یابنده شغل حتماً از امکانات این برنامه هوشمند استفاده کنید. این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است. البته برای دسترسی به امکانات این برنامه می‌توانید به سایت www.e-estekhdam.com هم سر بزنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها