نرم افزاری برای ساخت و ویرایش زیر نویس فیلم

کد خبر: 587220

امروزه اکثر فیلم‌ها و سریال‌های محبوب با زبان اصلی روانه بازار می‌شوند و بسیاری برای درک محتوای فیلم نیاز به زیرنویس آن دارند به همین علت نرم افزارهای بسیاری در این خصوص نگاشته شده است که یکی از محبوبترین آنها نرم افزار زیر نویس فیلم Subtitle Edit است.

روزنامه ایران: امروزه اکثر فیلم‌ها و سریال‌های محبوب با زبان اصلی روانه بازار می‌شوند و بسیاری برای درک محتوای فیلم نیاز به زیرنویس آن دارند به همین علت نرم افزارهای بسیاری در این خصوص نگاشته شده است که یکی از محبوبترین آنها نرم افزار زیر نویس فیلم Subtitle Edit است.
نرم افزاری که خاص علاقه مندان به فیلم و سریال و مترجمان آنها به شکل ویژه در زمینه ساخت و ویرایش زیرنویس‌های فیلم و همگام‌سازی زیرنویس‌ها با فیلم، ساخته و روانه بازار شده است.
کار با این نرم افزار بسیار ساده است و تنها با چند کلیک کاربران قادر خواهند بود تا نرم افزار Subtitle Edit را راه‌اندازی کرده و به کار با این محصول مشغول شوند.کلید‌های میانبری که در صفحه اصلی این نرم افزار قرار داده شده فرآیند کار را بسیار ساده کرده و تمامی افراد براحتی می توانند با آن کار کنند. از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار این است که قادر است به ترجمه خودکار بر مبنای Google Translate بپردازد که نتیجه آن پشتیبانی از بسیاری از زبان‌های رایج جهان خواهد بود.

این نرم افزار‌ داری ویژگی‌های بسیاری است که از جمله آن می‌توان به این موارد اشاره داشت: - - امکان undo کردن پس از بررسی نحوه نگارش SpellCheck. - امکان آپدیت کردن. - امکان تنظیم و همزمان‌سازی زیرنویس به شکل ویژوال - توانایی ورود داده‌های html جهت ترجمه آنلاین - قابلیت تنظیم زمان زیرنویس ها - امکان تنظیم زمان نمایش - قابلیت حذف متن‌ها - امکان تبدیل بین MicroDVD, SubRib, Substation Alpha, SAMI و … - توانایی تصحیح شماره گذاری‌ها، پوشش‌ها، فاصله‌ها، خطوط طولانی و نمایش زمان‌های غیر اصلی - توانایی همگام‌سازی و همچنین جداسازی زیرنویس‌ها و ده ها ویژگی برتر دیگر. علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر از نحوه کار این نرم افزار و همچنین بارگذاری رایگان آن می توانند به سایت p30world.com مراجعه کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها