پیدا کردن کسب وکارهای شهر روی تلفن شما

کد خبر: 589199

گاهی اوقات نیاز به امکانات و سرویس‌هایی داریم ولی بخوبی نمی‌دانیم این امکانات را از چه راهی به دست بیاوریم.

روزنامه ایران: گاهی اوقات نیاز به امکانات و سرویس‌هایی داریم ولی بخوبی نمی‌دانیم این امکانات را از چه راهی به دست بیاوریم.
برای مثال خانه‌ خود را عوض کرده‌اید و نمی‌دانید بهترین پاساژ برای خرید کجاست یا نمی‌دانید نزدیک‌ترین پمپ بنزین به محل زندگی‌تان کجا قرار دارد. گاهی اوقات هم ممکن است برای سال‌ها در یک منطقه زندگی کنید اما از همه مراکز خدماتی آن با خبر نباشید. اینجاست که اپلیکیشن «آی‌برتر» به شما کمک می‌کند.
آی برتر می‌تواند برای اطلاع‌رسانی از انواع خدمات، فروشگاه‌ها و حتی تخفیف‌های ارائه شده در سطح شهر، بهترین راهنما برای شهروندان تهرانی و کرجی باشد. این برنامه به کاربران در این دو شهر کمک می‌کند تا بهترین خدمات را از بهترین مشاغل سطح شهر، از طریق جست‌و‌جو در محیط اپ پیدا کنند. این برنامه اطلاعات جامع و کاملی در خصوص مراکزبهداشتی، خدماتی، رفاهی و... در اختیار شما می‌گذارد.
برای مثال ممکن است بدانید نزدیک خانه شما بیمارستان یا مطب پزشکی وجود دارد اما شماره تماس آن را نمی‌دانید، برای به دست آوردن این شماره تماس کافی است نام آن را در اپلیکیشن جست‌و‌جو کنید.
امکان ارائه خدمات و جست‌و‌جو در میان بیش از 500 هزار کسب و کار در این برنامه دیده شده است. علاوه بر اینکه با این برنامه می‌توانید با کسب و کارهای افراد مختلف در شهر آشنا شوید، می‌توانید کسب و کار خود را نیز از طریق آن به دیگران معرفی کنید.

کسب و کارها در برنامه آی‌برتر در 23 دسته مانند رستوران‌ها، خدمات درمانی، بانک، داروخانه، خدمات رایانه‌ای و الکترونیک، خدمات منزل و... تقسیم شده است. با انتخاب هر دسته صفحه‌ای پیش روی شما باز می‌شود که در آن اطلاعاتی مانند شماره تلفن، آدرس مکان، خدمات، محل تحت پوشش، گالری تصاویر و همچنین نقشه‌ای که در آن آدرس دقیق مشخص است، دیده می‌شود. سازندگان این برنامه وعده داده‌اند که با هر بار به روزرسانی، امکانات این برنامه بیشتر هم خواهد شد. «آی‌برتر» به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل ios و اندروید قرار گرفته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها