نرم افزاری برای مدیریت در مصرف بنزین

کد خبر: 590750

این روزهای آلوده که هشدارها در خصوص آن هم افزایش پیدا می‌کند بهترین راهکار این است که اگر کار ضروری نداریم از خانه خارج نشویم اما اکثر مردمی که صبح زود در خیابان هستند قطعاً کار ضروری دارند و نمی‌توانند خانه بنشینند.

روزنامه ایران: این روزهای آلوده که هشدارها در خصوص آن هم افزایش پیدا می‌کند بهترین راهکار این است که اگر کار ضروری نداریم از خانه خارج نشویم اما اکثر مردمی که صبح زود در خیابان هستند قطعاً کار ضروری دارند و نمی‌توانند خانه بنشینند. دومین پیشنهادی که در این خصوص ارائه می‌شود استفاده از وسایل نقلیه عمومی است و اینکه کمتر خودروهای خود را به خیابان بکشانیم. هرچند وسایل نقلیه عمومی هم آنقدر خودشان آلودگی تولید می‌کنند که به نظر می‌رسد اگر این وسیله‌ها از رده خارج شوند، بیشترین کمک را به کاهش آلودگی هوا خواهند کرد. با تمام این توضیحات اگر شما هم مانند بسیاری از افراد نمی‌توانید بدون ماشین شخصی خود به نقاط مختلف شهر بروید، یکی از بهترین کارها این است که معاینات فنی خودرو خود را بموقع انجام دهید. بجز این می‌توانید روی میزان بنزین مصرفی ماشین خود و اینکه از چه بنزینی برای خودرو استفاده کنید هم توجه داشته باشید.
برای مدیریت درست روی میزان مصرف بنزین و به دست آوردن اطلاعات دقیق در این خصوص می‌توانید از اپلیکیشن «بنزین» استفاده کنید.«بنزین» برنامه‌ای برای مدیریت مصرف سوخت خودروی شماست. در واقع وظیفه اصلی این برنامه محاسبه مقدار سوخت مصرف شده بنزین خودرو بر حسب فاصله‌ای است که خودرو سپری کرده است. البته برای این کار باید مشخصات درخواستی را در برنامه وارد کنید. همچنین برای وارد کردن مشخصات چند خودرو در برنامه هیچ محدودیتی وجود ندارد.

کار با این برنامه بسیار ساده است. پس از نصب آن و ورود به محیط اپ، فهرست انواع خودروها پیش روی شما قرار می‌گیرد از هاچ‌بک، کوپه و ون گرفته تا وانت، استیشن و.... بعد از انتخاب مدل ماشین با نام‌گذاری و ثبت پلاک حالا شما یک پروفایل مشخص خواهید داشت. در این مرحله کاری که باید انجام دهید این است که بعد از پایان بنزین و سوخت‌گیری مجدد، اطلاعات مربوط به مصرف خود مانند کیلومتر طی شده، وضعیت چراغ بنزین، مقدار سوخت و هزینه آن را وارد کنید. در نهایت نمودارهای تحلیلی از میزان مصرف سوخت به شما داده می‌شود که می‌توانید با این نمودارها روی مصرف بنزین خودرو تجزیه، تحلیل و کنترل داشته باشید. این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران اندرویدی قرار گرفته است. البته استفاده از برخی امکانات آن نیاز به پرداخت از درون برنامه دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها