بازی‌های مهیج موبایلی برای آخر هفته

کد خبر: 591796

شاید بد نباشد آخر هفته خود را با امتحان کردن چند بازی ورزشی به پایان برسانید. یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها که می‌توانید انتخاب کنید Stickman Soccer 2016 است. این بازی فوتبالی حتی بیشتر از بازی FIFA 16 مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

روزنامه ایران: شاید بد نباشد آخر هفته خود را با امتحان کردن چند بازی ورزشی به پایان برسانید. یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها که می‌توانید انتخاب کنید Stickman Soccer 2016 است. این بازی فوتبالی حتی بیشتر از بازی FIFA 16 مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.
شخصیت اصلی این بازی همان استیک من‌ها هستند، شخصیت‌های ساده و سیاه‌رنگی که انجام بازی را جذاب‌تر هم می‌کنند. در این بازی بیش از 100 تیم مختلف دیده می‌شود که می‌توانید آنها را با توجه به علاقه خود یا قدرت‌ آنها انتخاب و در مسابقات مختلف شرکت کنید. یکی دیگر از کارهایی که در این بازی می‌توانید انجام دهید این است که استادیوم‌های مختلف را برای تیم خود خریداری و تلاش کنید تا از همه نظر تیم‌تان به سطح بالایی برسد.
در Stickman Soccer 2016 امکان بازی با دوستان یا دیگر کاربران این بازی در سراسر جهان نیز وجود دارد. این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران اندروید، ویندوزفون و ios قرار گرفته است.
اگر اهل بازی بیلیارد هستید اما جای مناسبی برای انجام این بازی پیدا نمی‎‌کنید می‌توانید 8 Ball Pool را روی گوشی خود نصب کنید. این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بیلیارد روی گوشی یا تبلت است. از جمله نکات مثبت 8 Ball Pool گیم پلی ساده و روان آن است به طوری که بعد از یک یا دوبار بازی بسادگی تمام پیچ و خم‌های آن را یاد می‌گیرید و تا ساعت‌ها با آن سرگرم هستید. سومین بازی که می‌توانیم در این سبک‌ها به شما معرفی کنیم Bowling King است. این بازی یک تجربه نسبتاً واقعی به بازی بولینگ است و برای کسب امتیاز باید دقت بالایی داشته باشید. سالن‌های بازی بولینگ شما در شهرهای معروفی چون نیویورک، سیدنی، پاریس، لاس‌وگاس و... وجود دارد که بازی در این سالن‌ها می‌تواند جذابیت بازی را چند برابر کند. در Bowling King علاوه بر اینکه می‌توانید به تنهایی به رکوردشکنی مشغول شوید، امکان بازی به صورت آنلاین و رقابت با کاربران دیگر نیز فراهم شده است.

این دو بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و Ios قرار گرفته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها