یک کفش هوشمند مخصوص دونده‌ها

کد خبر: 604391

یک شرکت تولید‌کننده لوازم هوشمند خاص ورزشکاران (Under Armour) که پیش از این کفش‌های مخصوص دویدن به نام Speed Form Gemini 2 RE را به همراه دستبندهای ردیاب روانه بازار کرده است، 3 مدل جدید دیگری از کفش‌های هوشمند به نام Gemini 3 Velociti RE و Europo RE را بزودی روانه بازار می‌کند

روزنامه ایران: یک شرکت تولید‌کننده لوازم هوشمند خاص ورزشکاران (Under Armour) که پیش از این کفش‌های مخصوص دویدن به نام Speed Form Gemini 2 RE را به همراه دستبندهای ردیاب روانه بازار کرده است، 3 مدل جدید دیگری از کفش‌های هوشمند به نام Gemini 3 Velociti RE و Europo RE را بزودی روانه بازار می‌کند که هر کدام اطلاعات بیشتر و ویژه را درباره دویدن به کاربر خود ارائه می‌دهد. این کفش‌های جدید مانند مدل قبلی آن دارای سنسورهایی است که به صورت خودکار قادر است اطلاعات دونده شامل وزن، سرعت واقعی دونده، ذخیره طول مسافت‌های پیموده شده و... را ثبت کند و از طریق اپلیکیشن MAPMYRUN (که با تمام محصولات این شرکت مانند دستبندهای ردیاب، سنجش ضربان قلب و... کار می‌کند) و با سیستم عامل اندروید و IOS سازگار است، اطلاعات را تجزیه و تحلیل کرده و به کاربر ارائه می‌دهد. ویژگی خاص این مدل‌ها که مدل قبلی آن ندارد، اضافه کردن بخش تست پرش است.

این ویژگی می‌تواند با اندازه‌ گیری پرش دونده به او اطلاع دهد که درجه خستگی عضلات وی چقدر است و چه مسافت دیگری و با چه سرعتی می‌تواند به دویدن خود ادامه دهد و حتی کاربر را راهنمایی می‌کند که چگونه شدت تمرین خود را کنترل کند.
البته هر کدام از مدل‌های جدید ارائه شده دارای ویژگی خاصی است به‌عنوان مثال Gemini3 دارای پنلی است که ضمن پشتیبانی و شارژ کردن زیر کفش، واکنش‌های دونده را بهبود می‌بخشد. مدل Europo RE بسیار سبک وزن است و ضمن داشتن جای راحت برای شست پا، سطح آن دارای سوراخ‌هایی است که تهویه هوا در درون کفش را افزایش می‌دهد. مدل Velociti RE نیز بسیار سبک است اما درون آن برای حمایت بیشتر از پای دونده و شارژ لایه زیرکفش، جورابی جاسازی شده است. البته این جوراب به دوام بیشتر کفش نیز کمک می‌کند.

قیمت‌های کفش‌های هوشمند Gemini3 وEuropo RE ، 160دلار و قیمت Velociti RE ،140دلار تعیین شده است. این کفش‌های هوشمند مخصوص دونده‌ها را از 5 ژانویه 2017 درسایت شرکت مربوطه می‌توان برای خرید سفارش داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها