گجتی برای نقاشی هوشمند کودکان

کد خبر: 633693

نقاشی می‌تواند خلاقیت کودکان را بسیار بالا ببرد ولی افزایش مهارت آنها کمی زمان بر است.

روزنامه ایران: نقاشی می‌تواند خلاقیت کودکان را بسیار بالا ببرد ولی افزایش مهارت آنها کمی زمان بر است.
هرچند اکنون کودکان برای داشتن نقاشی‌هایی زیباتر از کاربن برای کپی کردن استفاده می‌کنند یا اینکه کتاب‌های نقاشی خود را رنگ آمیزی می‌کنند ولی حالا فعالان عرصه فناوری با ارائه یک پروژکتور با نام FollowGrams راهکاری فناورانه ارائه داده‌اند. این پروژکتور هوشمند کوچک می‌تواند به صورت گام به گام نقاشی را به کودکان بالای 5سال آموزش دهد.
این گجت با اپلیکیشن‌های اندرویدی یا ios کار می‌کند و به کودک اجازه می‌دهد تصاویر دلخواهش را از طریق بلوتوث در اختیار پروژکتور قرار دهد سپس یک فیلتر برای خط چین کردن اطراف تصویر انتخاب می‌شود این خط چین‌ها به صورت درخشان روی کاغذ دیده می‌شود و کودک می‌تواند بر نقاشی تسلط بیشتری داشته باشد.ازسوی دیگر هرچه بر میزان مهارت کودک افزوده شود مقدار خط چین‌ها کمتر می‌شود. تصاویر هم در قالب موضوع‌های مختلف از جمله جنگل، دایناسور، سفرهای فضایی و... روی کارت‌های میکرو SD ذخیره می‌شود (هر کارت بیش از 50 تصویر دارد).
با این کارت‌ها حتی می‌توان در قالب نقاشی، حروف الفبا و اعداد را نیز آموزش داد. با شروع به کار این پروژکتور، پدهای سیلیکونی کاغذ را در جای خود نگه می‌دارند و می‌توان با دکمه‌هایی که برای کنترل روشنایی و... کاغذ وجود دارد آنها را هماهنگ کرد. FollowGrams با 4عدد باتری یا آداپتورAC برای 8ساعت کار می‌کند. این پروژکتور در مرحله اول با 3 کارت به قیمت 65دلار و در مرحله دوم با دو کارت به قیمت75دلار پیش فروش می‌شود. اگر همه چیز به خوبی پیش برود این پروژکتور با یک کارت در ماه جولای (تیرماه) با قیمت 99دلار راهی بازار می‌شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها