پیاده روی «ریتمیک» به کمک دستگاه هوشمند

کد خبر: 642937

همه ما می‌دانیم پیاده روی برای سلامتی و بدن بسیار مفید است و یکی از فعالیت‌های هیجان انگیز و پرطرفدار در جهان محسوب می‌شود ولی این ورزش برای بسیاری از مردم خسته‌کننده و یکنواخت است.

روزنامه ایران: همه ما می‌دانیم پیاده روی برای سلامتی و بدن بسیار مفید است و یکی از فعالیت‌های هیجان انگیز و پرطرفدار در جهان محسوب می‌شود ولی این ورزش برای بسیاری از مردم خسته‌کننده و یکنواخت است.
اخیراً یک شرکت، با ساخت ابزار پوشیدنی هوشمند به شکل دایره بسیار کوچک این مشکل را حل کرده است. نام این ابزار کوچک هوشمند و مربی مجازی که اندازه‌اش حدود 35 در 11 میلیمتر است و 12 گرم وزن دارد، RuaWalk است. این ابزار هوشمند روی کفش کاربر متصل می‌شود و کارش هماهنگ کردن بین گام‌ها و ضرباهنگ موسیقی است که کاربر از طریق هدفون خود می‌شنود. این وسیله کمک می‌کند تا کاربر سرعت ثابتی در طول پیاده روی داشته باشد و از انجام آن لذت ببرد.
قبل از اتصال دستگاه کوچک به کفش، باید برنامه‌ای را که روی تلفن همراه هوشمند فرد نصب شده است، تنظیم و فعال کرد. این اپلیکیشن دارای 7 برنامه فعالیتی به همراه 30 آهنگ ورزشی متفاوت است که برای پیاده‌روی تنظیم شده است. با فعال کردن یکی از برنامه‌ها مانند «من در رژیم هستم» کاربر با تطبیق آهنگ روی پیاده روی اش، ابتدا به مدت 5دقیقه بدن خود را گرم می‌کند سپس 10 دقیقه با شدت بالا، پیاده روی ریتمیک انجام می‌دهد.
سپس 10 دقیقه دیگر برای سوزاندن چربی‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهد و سرانجام 5 دقیقه نیز فعالیت سبک انجام می‌دهد تا بدنش سرد شود. باتری این دستگاه 3 تا 5 روز کار می‌کند و با اتمام شارژ آن از طریق یک میکرو پورت USB شارژ می‌شود. قیمتی که برای آن تعیین شده 69 دلار است و در چند ماه آینده وارد بازارجهانی می‌شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها