چطور واتس اپ را بدون جیلبرک بر روی آیپد نصب کنیم؟

کد خبر: 706826

همان طور که احتمالا می دانید در حالت عادی نمی توان پیام رسان واتس اپ را بر روی آیپد نصب کرد. در این مطلب ما روشی را به شما آموزش می دهیم که حتی بدون جیلبرک کردن دستگاه خود بتوانید از واتس اپ بر روی آیپد استفاده نمایید.

چطور واتس اپ را بدون جیلبرک بر روی آیپد نصب کنیم؟
کلیک: واتس اپ در حال حاضر یکی از محبوب ترین پیام رسان ها است که توسط میلیون ها کاربر برای ارسال و دریافت پیام ها از طرف دوستان و اعضای خانواده، ارسال عکس ها و ویدیوها و هم چنین برقراری تماس صوتی و تصویری به کار می رود. همانند سایر اپلیکیشن های پیام رسان که نیاز به شماره تلفن دارند، واتس اپ تنها برای آیفون ساخته شده است و توسط دستگاه های دیگر مانند آیپد پشتیبانی نمی شود. البته اگر دستگاه شما جیلبرک شده باشد در نتیجه می توانید به راحتی واتس اپ را با استفاده از توییک هایی که در Cydia موجود است بر روی آیپد نصب نمایید. خوشبختانه حتی اگر دستگاه شما جیلبرک نشده باشد، هنوز یک راه برای نصب واتس اپ بر روی آیپد وجود دارد. در واقع شما می توانید با استفاده از نسخه ویرایش شده واتس اپ که ++WhatsPad نام دارد و برای آیپد طراحی شده است این کار را انجام دهید. در این مطلب آموزشی به شما یاد خواهیم داد که چطور ++WhatsPad را دانلود کرده و بر روی آیپد خود نصب کنید. دانلود و نصب واتس اپ بر روی آیپد با استفاده از ++WhatsPad گام اول: با استفاده از کامپیوتر خود++WhatsPad IPA را دانلود نمایید. گام دوم: علاوه بر این شما برای نصب ++WhatsPad به Cydia Impactor نیاز دارید. شما می توانید برای دانلود نسخه های مختلف مک، ویندوز و لینوکس از طریق این لینک آن را دانلود کنید. گام سوم: با استفاده از کابل یو‌اس‌بی آیفون خود را به کامپیوتر وصل کرده و Cydia Impactor را باز کنید. گام چهارم: همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است ++WhatsPad را کشیده و در محیط نرم افزار Cydia Impactor رها کنید.
واتس اپ
گام پنجم: پس از این کار از شما درخواست آیدی و رمزعبور می شود که این آیدی و رمزعبور به دستگاه اپل شما به منظور یک گواهی احراز هویت برای ورود ارسال می گردد. اگر شما مایل به استفاده از آن نیستید می توانید خودتان یک آیدی اپل ساخته و به جای آن استفاده کنید. گام ششم: پس از این که آیدی اپل خود را وارد نمودید، Cydia Impactor شروع به نصب ++WhatsPad بر روی دستگاه شما خواهد کرد. پس از این که فرایند نصب به پایان رسید، شما باید آیکن واتس اپ را در صفحه هوم خود مشاهده کنید. گام هفتم : در این مرحله وارد اپلیکیشن شده و به مسیر زیر بروید: Settings > General > Profiles برای برخی از کاربران این مسیر ممکن است با Device Management یا Profile & Device Management نامگذاری شده باشد. گام هشتم: بر روی پروفایلی که شامل آیدی اپل شما می شود کلیک کنید، سپس دکمه Trust را بفشارید.
واتس اپ
گام نهم: به صفحه هوم بازگردید و اپلیکیشن را اجرا کنید. اگر توانستید ++WhatsPad را بدون هیچ گونه خطا یا مشکلی باز کنید این بدان معنا است که این اپلیکیشن به درستی نصب شده است. تبریک می گوییم. حالا شما می توانید از واتس اپ بر روی آپید خود به منظور ارسال و دریافت پیام ها از مخاطبین خود استفاده نمایید. از آن جایی که این اپلیکیشن به صورت اورجینال برای آیپد تهیه نشده است ممکن است در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی هم چون دریافت پیام ها با تاخیر، دریافت نکردن نوتیفیکیشن و غیره روبرو شوید. توجه: به خاطر داشته باشید که این اپلیکیشن بعد یک هفته به صورت خودکار هنگ خواهد کرد. بنابراین شما باید دوباره با استفاده از Cydia Impactor آن را نصب کنید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها