آموزش استفاده از تم سفارشی در جی‌میل

کد خبر: 756887

اگر مدام با سرویس جی‌میلِ گوگل کار می‌کنید، احتمالا از تم کسل‌کننده آن خسته شده باشید. در این مطلب می‌خواهیم روشی را به شما آموزش دهیم که با استفاده از تم‌های سفارشی، پس‌زمینه جی‌میل را به‌راحتی تغییر دهید.

آموزش استفاده از تم سفارشی در جی‌میل

آی تی رسان: اگر مدام با سرویس جی‌میلِ گوگل کار می‌کنید، احتمالا از تم کسل‌کننده آن خسته شده باشید. در این مطلب می‌خواهیم روشی را به شما آموزش دهیم که با استفاده از تم‌های سفارشی، پس‌زمینه جی‌میل را به‌راحتی تغییر دهید. شما قادر خواهید بود درست مانند دسک‌تاپ، عکس دلخواه‌تان را از وب و یا رایانه‌ انتخاب کرده و از آن به‌عنوان تصویر پس‌زمینه استفاده کنید.

برای این کار باید مراحل زیر را دنبال کنید:

به حساب Gmail خود در کروم یا هر مرورگر دسک‌تاپ دیگر بروید. روی نماد چرخ‌دنده در گوشه سمت راست و بالا کلیک کنید تا منوی کشویی باز شود و سپس گزینه Themes را انتخاب کنید.

در پنجره باز شده، یک دسته از پس‌زمینه‌ها و ترکیبات رنگی را که می‌توانید با Gmail در وب استفاده کنید، خواهید دید. برای اعمال خودکار هریک از آن‌ها کافی است روی تصویر دلخواه‌تان کلیک کنید، اگر هم می‌خواهید گزینه‌های بیشتری را مشاهده کنید روی دکمه My Photos در پایین و سمت راست پنجره کلیک کنید.

با این کار، شما به تعداد زیادی از تصاویر که در گوگل درایو خود دارید و یا آن‌هایی که برای دیگران ارسال کرده‌اید، دسترسی خواهید داشت که می‌توانید هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید یک عکس را آپلود کنید یا URL تصویر موردنظرتان را با استفاده از گزینه‌های موجود در تب‌ها وارد نمایید.

به‌عنوان مثال، برای بارگذاری یک تصویر زمینه‌، روی لینک Upload a Photo کلیک کنید.

در حالت ایده‌آل شما می‌خواهید این تصویر برابر و یا بزرگتر از رزولوشن رایانه‌ای باشد که شما معمولا برای دسترسی به Gmail از آن استفاده می‌کنید، اما به خاطر داشته باشید که رابط کاربری آن، تصاویر را در هر اندازه‌ای می‌پذیرد. حال روی گزینه select a photo from your computer کلیک کنید و سپس فایل مورد نظر خود را پیدا کنید.

پس از آپلود تصویر، شما تم دلخواه Gmail خود را خواهید داشت.

با استفاده از رایج‌ترین فرمت‌های تصویری، می‌توانید این فرآیند را به‌طور متداول تکرار کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها