با این روش همه جا به Wi-Fi دسترسی داشته باشید!

کد خبر: 767410

تنظیمات Wi-Fi Hot spot در اندروید فوق العاده آسان است. ولی اینکار از باتری شما قدرت زیادی می گیرد. پس اگر به یک منبع برق دسترسی دارید حتما گوشی خود را به شارژ بگذارید چون ممکن است بعد از اتمام کار گوشی شما خاموش گردد.

با این روش همه جا به Wi-Fi دسترسی داشته باشید!

نت نوشت: Wi-Fi به طور چشمگیری میان مردم محبوب شده است، اما هنوز هم در همه جا وجود ندارد. تصور کنید شما لپ تاپ خود را به بیرون برده اید و به Wi-Fi احتیاج دارید، در آن لحظات چه کار می کنید؟ خوب، شما می توانید از گوشی موبایل خود به جای لپ تاپ خود استفاده کنید یا می توانید از قابلیت Wi-Fi hot spot گوشی موبایل خود استفاده کنید که بتوانید با لپ تاپ به آن متصل شوید. به زبان ساده تر با فعال شدن قابلیت Wi-Fi Hot spot، گوشی شما به یک مودم Wi-Fi تبدیل می شود و هر وقت که بسته اینترنتی سیم کارت خود را فعال کنید لپ تاپ می تواند از اینترنت گوشی موبایل شما استفاده کند. با فرض اینکه بسته اینترنت روی گوشی موبایل شما فعال است و گوشی شما نیز از قابلیت hot spot پشتیبانی می کند با ما همراه باشید تا آموزش راه اندازی hot spot در اندروید و iOS:

آموزش راه اندازی hot spot در اندروید

تنظیمات Wi-Fi Hot spot در اندروید فوق العاده آسان است. ولی اینکار از باتری شما قدرت زیادی می گیرد. پس اگر به یک منبع برق دسترسی دارید حتما گوشی خود را به شارژ بگذارید چون ممکن است بعد از اتمام کار گوشی شما خاموش گردد.

اگر شما یک دستگاه اندرویدی دارید، این دستورالعملها را برای آموزش راه اندازی hot spot دنبال کنید.

۱- به منوی Setting بروید

۲- گزینه Network & Internet را انتخاب کنید.

۳- گزینه hot spot & tethering را انتخاب کنید.

۴- سوییچ کنار Wi-Fi hot spot را روشن کنید.

روی Set up Wi-Fi hot spot ضربه بزنید تا برای Hot spot خود نام و پسورد بگذارید.

پس از انجام این کار گوشی شما به یک مودم Wi-Fi تبدیل می شود و باید بتوانید شبکه Wi-Fi آن را از دستگاه های دیگر پیدا کنید.

برای غیر فعال کردن Hot spot به مرحله ۴ از دستورات بالا برگردید و سوئیچ کنار Wi-Fi hot spot را خاموش کنید. آموزش راه اندازی hot spot در iOS

تنظیمات Wi-Fi Hot spot در آیفون نیز بسیار آسان است. همانطور که در بخش اندروید ذکر شد بهتر است گوشی خود را به شارژ بگذارید تا اطمینان داشته باشید وسط کار باتری گوشی شما به اتمام نمی رسد.

اگر شما از iOS 11 استفاده می کنید، از دستورالعملهای ذیل برای فعال سازی Wi-Fi Hot spot استفاده کنید.

۱- برنامه Settings را باز کنید.

۲- روی Personal hot spot ضربه بزنید.

۳- اسلایدر کنار Personal hot spot را روشن کنید.

از همان صفحه می توانید رمز عبور Wi-Fi خود را ویرایش کنید. پس از انجام این کار، باید بتوانید به Wi-Fi Hot spot خود از طریق دستگاههای دیگر دسترسی پیدا کنید. هنگامی که کار شما انجام می شود، به سادگی دستورالعمل های بالا را دوباره دنبال کنید و در مرحله ۳ اسلایدر را در حالت خاموش بگذارید تا شبکه Wi-Fi را خاموش کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها