با این روش دریافت ایمیل‌های ورودی را در جی‌میل متوقف کنیم

کد خبر: 768377

اینترنت در حق بهبود حواس پرتی ما هیچ لطفی نکرده است بلکه هروقت به هر دلیلی برای دقایقی آنلاین شویم خود را گرفتار توییتر، ویکی‌پدیا، اینستاگرام یا هر چیز دیگری که چشمان‌مان را بگیرد می‌شویم. سیستم اعلان ایمیل‌های ورودی از جی‌میل نیز می‌تواند حواس ما را از انجام فعالیت‌های مهم‌مان پرت کند. اما با نصب یک افزونه نه تنها از شر اعلانات این ایمیل‌ها بلکه حتی از دریافت آن‌ها نیز راحت می‌شویم.

با این روش دریافت ایمیل‌های ورودی را در جی‌میل متوقف کنیم

آی تی رسان: اینترنت در حق بهبود حواس پرتی ما هیچ لطفی نکرده است بلکه هروقت به هر دلیلی برای دقایقی آنلاین شویم خود را گرفتار توییتر، ویکی‌پدیا، اینستاگرام یا هر چیز دیگری که چشمان‌مان را بگیرد می‌شویم. سیستم اعلان ایمیل‌های ورودی از جی‌میل نیز می‌تواند حواس ما را از انجام فعالیت‌های مهم‌مان پرت کند. اما با نصب یک افزونه نه تنها از شر اعلانات این ایمیل‌ها بلکه حتی از دریافت آن‌ها نیز راحت می‌شویم.

افزونه مرورگر Boomerang که ایمیل‌ها را با استفاده از سرویس جی‌میل زمان‌بندی می‌کند، همچنین می‌تواند دریافت ایمیل‌های ورودی را متوقف کند. این افزونه برای مرورگر‌های کروم، فایرفاکس، اپرا، و سافاری قابل دسترس است.

پس از نصب این افزونه به اکانت جی‌میل خود وارد شوید و هویت‌تان را تایید کنید. دو مرحله احراز هویت مجزا وجود دارد: یکی برای ویژگی زمان‌بندی ایمیل‌ها و دیگری برای قابلیت متوقف کردن دریافت پیام‌های ورودی.

جهت استفاده از Boomerang برای متوقف کردن دریافت ایمیل در سرویس جی‌میل بر روی دکمه Pause که در ستون سمت چپ و بالای کلید Compose قابل مشاهده است، کلیک کنید. پس از این‌که اجازه دسترسی Boomerang به حساب خود را صادر کردید سپس می‌توانید به منوی تنظیمات دسترسی پیدا کنید.

حالا با کلیک بر روی دکمه آبی Pause از ظاهر شدن ایمیل‌های جدید در صندوق ورودی‌ جی‌میل خودداری کنید. شما همچنین می‌توانید با ارسال یک ایمیل به فرستنده ایمیل‌ها، آن‌ها را از این‌که نمی‌توانید در حال حاضر پیام فرستاده شده‌شان را مشاهده کنید، مطلع سازید. همچنین Boomerang متن این ایمیل را به شما پیشنهاد می‌دهد که می‌توانید بعدا به طور دل‌خواه آن را ویرایش کنید.

شما همچنین می‌توانید توقف دریافت ایمیل‌های ورودی را پس از یک زمان یا تاریخ مشخص به طور خودکار غیرفعال کنید.

کاربران نسخه Pro می‌توانند از برخی موارد مانند دریافت ایمیل از افراد خاص بهره ببرند و همچنین ایمیل‌های ورودی را زمان‌بندی کنند. یک حساب پرو، ۱۴.۹۹ دلار در ماه برای شما آب می‌خورد.

با این‌که قابلیت Pause در Boomerang دریافت ایمیل‌های ورودی جی‌میل را متوقف می‌کند، اما برای رهایی کامل از سیل ایمیل‌های ورودی‌تان باید گوشی خود را نیز کنار گذاشته و همچنین همه کلاینت‌های ایمیل موجود در صفحه دسکتاپ‌تان را نیز ببندید.

شما چه ترفندهایی برای جلوگیری از حواس پرتی در فضای آنلاین بلدید؟ آن‌ها را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها